Τα 99 μοντέλα έως 1000 κυβικά που διανύουν 500 χλμ με 35 ευρώ
Τα μικρά (και οικονομικά) μοντέλα ΙΧ που διατίθενται φέτος στην ελληνική αγορά συγκεντρώνει ο πλήρης και αναλυτικός πίνακας που δημοσιεύει το fpress.gr. Περιλαμβάνει 99 μοντέλα κάτω των 1000 κυβικών, τα οποία, λόγω της μικρής κατανάλωσης καυσίμου, μπορούν να διανύσουν έως και 500 χιλιόμετρα με κόστος που κυμαίνεται από 30-40 ευρώ.
Ο πίνακας συντάχθηκε με βάση τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων. Περιλαμβάνει εκτός από την μάρκα, τον τύπο και το μοντέλο:
1. Τον ακριβή κυβισμό του αυτοκινήτου
2. Τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και
3. την κατανάλωση καυσίμου για τον αστικό, τον υπεραστικό αλλά και το συνδυασμένο κύκλο.
Εννοείται ότι οι καταναλώσεις που αναφέρονται είναι οι εργοστασιακές οπότε στην πραγματικότητα, το καύσιμο που θα ξοδεύετε για να διανύσετε τα 100 χιλιόμετρα, θα είναι περισσότερο. Και πάλι όμως, αυτό ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα οπότε τα μεγέθη είναι συγκρίσιμα.
Μάρκα - Μοντέλο - (τύπος) | Κυβισμός (cm3) | Εκπομπές CO2 (gr/km) | Κατανάλωση καυσίμου | ||
Αστικός κύκλος | Υπεραστικός Κύκλος | Συνδυασμένος Κύκλος | |||
ALFA ROMEO-MITO (0.9 TWINAIR (85 HP) - (S&S)) | 875 | 98 | 4,9 | 3,8 | 4,2 |
ALFA ROMEO-MITO (0.9 TWINAIR (105 HP) - (S&S)) | 875 | 98 | 4,9 | 3,8 | 4,2 |
CHEVROLET-SPARK (1.0 4D (68 HP)) | 995 | 113 | 6,2 | 4,0 | 4,8 |
CHEVROLET-SPARK (1.0 4D (68 HP)) | 995 | 118 | 6,6 | 4,1 | 5,0 |
CHEVROLET-SPARK (1.0 4D (68 HP)) | 995 | 119 | 6,6 | 4,2 | 5,1 |
CITROEN-C1 (ECO 1.0i (68 HP)) | 998 | 99 | 5,1 | 3,8 | 4,3 |
CITROEN-C1 (ECO 1.0i (68 HP) BMP) | 998 | 104 | 5,4 | 4,0 | 4,5 |
CITROEN-C3 (N.Vie 1.0 VTi (68 HP) (Τροχοί 15")) | 999 | 99 | 5,1 | 3,8 | 4,3 |
CITROEN-C3 (N.Vie 1.0 VTi (68 HP) (Τροχοί 16")) | 999 | 102 | 5,2 | 4,0 | 4,4 |
DACIA-ΝΕΟ SANDERO (0.9 TCe (90 HP)) | 898 | 116 | 6,4 | 4,3 | 5,0 |
DACIA-ΝΕΟ SANDERO STEPWAY (0.9 TCe (90 HP)) | 898 | 124 | 6,6 | 4,7 | 5,4 |
DAIHATSU-NEW CUORE (1.0 M/T 5D (70 HP)) | 998 | 106 | 5,7 | 4,0 | 4,5 |
DAIHATSU-NEW SIRION (1.0 5D (70 HP)) | 998 | 118 | 6,1 | 4,4 | 5,0 |
DAIHATSU-NEW CUORE (1.0 A/T 5D (70 HP)) | 998 | 129 | 6,6 | 4,8 | 5,5 |
FIAT-500 / 500C (0.9 TWINAIR 3D (85 HP) - (DUALOGIC) - (S&S)) | 875 | 92 | 4,6 | 3,6 | 4,0 |
FIAT-500 / 500C (0.9 TWINAIR 3D (85 HP) - (S&S)) | 875 | 95 | 4,9 | 3,7 | 4,1 |
FIAT-NEO PANDA (0.9 TWINAIR 5D (85 HP) (DUALOGIC) - (S&S)) | 875 | 95 | 4,8 | 3,7 | 4,1 |
FIAT-NEO PANDA (0.9 TWINAIR 5D (85 HP) - (S&S)) | 875 | 99 | 5,0 | 3,8 | 4,2 |
FIAT-PUNTO (0.9 TWINAIR 3D/5D (85 HP) - (S&S)) | 875 | 98 | 4,9 | 3,8 | 4,2 |
FIAT-NEO PANDA (0.9 TWINAIR 5D (85 HP) (TREKKING) - (S&S)) | 875 | 105 | 5,2 | 4,2 | 4,6 |
FIAT-500L (0.9 TWINAIR (105 HP) - (S&S)) | 875 | 112 | 5,7 | 4,3 | 4,8 |
FIAT-NEO PANDA (0.9 TWINAIR 5D (85 HP) - (S&S) 4X4) | 875 | 114 | 5,9 | 4,3 | 4,9 |
FIAT-500 / 500C (0.9 TWINAIR 3D (65 HP)) | 964 | 97 | 5,2 | 3,6 | 4,2 |
FIAT-NEO PANDA (0.9 TWINAIR 5D (65 HP) - (S&S)) | 964 | 99 | 5,0 | 3,8 | 4,2 |
FORD-FIESTA (3D/5D 1.0 (65 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 99 | 5,1 | 3,8 | 4,3 |
FORD-FIESTA (3D/5D 1.0 (80 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 99 | 5,1 | 3,8 | 4,3 |
FORD-FIESTA (3D/5D 1.0 (100 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 99 | 5,3 | 3,7 | 4,3 |
FORD-FIESTA (3D/5D 1.0 (125 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 99 | 5,3 | 3,7 | 4,3 |
FORD-ΝEO FOCUS (5D 1.0 EcoBoost (100 PS)_Auto Start/Stop_12,75MY) | 999 | 109 | 5,9 | 4,1 | 4,8 |
FORD-FIESTA (3D/5D 1.0 (100 PS)_PowerShift) | 999 | 114 | 6,6 | 3,9 | 4,9 |
FORD-ΝEO B-MAX (5D 1.0 EcoBoost (100 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 114 | 6,0 | 4,2 | 4,9 |
FORD-ΝEO B-MAX (5D 1.0 EcoBoost (120 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 114 | 6,0 | 4,2 | 4,9 |
FORD-ΝEO B-MAX (5D 1.0 EcoBoost (125 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 114 | 6,0 | 4,2 | 4,9 |
FORD-ΝEO FOCUS (5D 1.0 EcoBoost (125 PS)_Auto Start/Stop_12,75MY) | 999 | 114 | 6,3 | 4,2 | 5,0 |
FORD-ΝEO FOCUS (4D/SW 1.0 EcoBoost (125 PS)_Auto Start/Stop_13,25MY) | 999 | 117 | 6,4 | 4,4 | 5,1 |
FORD-ΝEO FOCUS (4D/SW 1.0 EcoBoost (125 PS)_Auto Start/Stop_12,75MY) | 999 | 117 | 6,4 | 4,4 | 5,1 |
FORD-ΝEO C-MAX (5D 1.0 EcoBoost (100 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 117 | 6,3 | 4,5 | 5,1 |
FORD-ΝEO C-MAX (5D 1.0 EcoBoost (125 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 117 | 6,3 | 4,5 | 5,1 |
FORD-ΝEO C-MAX (5D 1.0 Duratec EcoBoost (100 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 117 | 6,3 | 4,5 | 5,1 |
FORD-ΝEO C-MAX (5D 1.0 Duratec EcoBoost (125 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 117 | 6,3 | 4,5 | 5,1 |
FORD-ΝEO GRAND C-MAX (5D 1.0 EcoBoost (100 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 119 | 6,4 | 4,6 | 5,2 |
FORD-ΝEO GRAND C-MAX (5D 1.0 EcoBoost (125 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 119 | 6,4 | 4,6 | 5,2 |
FORD-ΝEO GRAND C-MAX (5D 1.0 Duratec EcoBoost (100 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 119 | 6,4 | 4,6 | 5,2 |
FORD-ΝEO GRAND C-MAX (5D 1.0 Duratec EcoBoost (125 PS)_Auto Start/Stop) | 999 | 119 | 6,4 | 4,6 | 5,2 |
KIA MOTORS-PICANTO (1.0 (69 HP)) | 998 | 99 | 5,4 | 3,6 | 4,2 |
LANCIA-NEW YPSILON (5D) (0.9 TWINAIR S&S DFN 5D (85 HP)) | 875 | 95 | 4,8 | 3,7 | 4,1 |
LANCIA-NEW YPSILON (5D) (0.9 TWINAIR S&S 5D (85 HP)) | 875 | 97 | 4,9 | 3,8 | 4,2 |
LANCIA-NEW YPSILON (5D) (0.9 TWINAIR S&S 5D CNG) | 875 | 107 / 86 | 5,8 / 6,1 | 3,9 / 4,0 | 4,6 / 4,8 |
NISSAN-PIXO (1.0 5D 5MT (68 PS)) | 996 | 99 | 5,2 | 3,8 | 4,3 |
NISSAN-PIXO (1.0 5D 6A/T (68 PS)) | 996 | 122 | 6,7 | 4,5 | 5,2 |
OPEL-CORSA (1.0 3D / 5D ECOTEC (65 HP)) | 998 | 120 | 6,4 | 4,3 | 5,1 |
PEUGEOT-107 (1.0 ACCESS PACK /ACTIVE 3D/5D (68 HP)) | 998 | 99 | 5,1 | 3,8 | 4,3 |
PEUGEOT-107 (1.0 ACTIVE 2-TRONIC 3D/5D (68 HP)) | 998 | 104 | 5,4 | 4,0 | 4,5 |
PEUGEOT-208 (1.0 ACCESS /ACTIVE 3D/5D (68 HP)) | 999 | 99 | 5,1 | 3,8 | 4,3 |
RENAULT-ΝΕΟ CLIO (0.9 ENERGY TCe (90 HP) Ecoleader) | 898 | 99 | 5,3 | 3,7 | 4,3 |
RENAULT-ΝΕΟ CLIO (0.9 ENERGY TCe (90 HP)) | 898 | 104 | 5,5 | 3,9 | 4,5 |
RENAULT-ΝΕΟ CLIO (0.9 ENERGY TCe (90 HP)) | 898 | 105 | 5,6 | 3,9 | 4,5 |
RENAULT-ΝΕΟ CLIO SPORT TOURER (0.9 ENERGY TCe (90 HP)) | 898 | 105 | 5,6 | 3,9 | 4,5 |
RENAULT-CAPTUR (0.9 ENERGY TCe (90 HP)) | 898 | 114 | 6,0 | 4,3 | 4,9 |
SEAT-Mii (1.03D/5D (60 ΗΡ) Ecomotive) | 999 | 95 | 5,0 | 3,6 | 4,1 |
SEAT-Mii (1.0 3D/5D (75 ΗΡ) Start/Stop) | 999 | 98 | 5,1 | 3,7 | 4,2 |
SEAT-Mii (1.0 3D/5D (60 ΗΡ) A/T) | 999 | 103 | 5,3 | 3,9 | 4,4 |
SEAT-Mii (1.0 3D/5D (60 ΗΡ)) | 999 | 105 | 5,6 | 3,9 | 4,5 |
SEAT-Mii (1.0 3D/5D (75 ΗΡ) A/T) | 999 | 105 | 5,5 | 4,0 | 4,5 |
SEAT-Mii (1.0 3D/5D (75 ΗΡ) ) | 999 | 108 | 5,9 | 4,0 | 4,7 |
ŠKODA-CITIGO (1.0 (44 KW /60 HP) M5 Green Tec) | 999 | 95 | 5,0 | 3,6 | 4,1 |
ŠKODA-CITIGO (1.0 (55 KW /75 HP) M5 Green Tec) | 999 | 98 | 5,1 | 3,7 | 4,2 |
ŠKODA-CITIGO (1.0 (44 KW /60 HP) ASG5) | 999 | 103 | 5,3 | 3,9 | 4,4 |
ŠKODA-CITIGO (1.0 (50KW / 68HP) M5 CNG Green Tec) | 999 | 79 | 5,5 | 3,8 | 4,4 |
ŠKODA-CITIGO (1.0 (44 KW /60 HP) M5) | 999 | 105 | 5,6 | 3,9 | 4,5 |
ŠKODA-CITIGO (1.0 (55 KW /75 HP) ASG5) | 999 | 105 | 5,5 | 4,0 | 4,5 |
ŠKODA-CITIGO (1.0 (55 KW /75 HP) M5) | 999 | 108 | 5,9 | 4,0 | 4,7 |
SMART-FORTWO COUPE (PURE /PULSE /PASSION CDI (54 HP)) | 799 | 87 | 3,4 | 3,3 | 3,3 |
SMART-FORTWO CABRIO (PURE /PULSE /PASSION CDI (54 HP)) | 799 | 87 | 3,4 | 3,3 | 3,3 |
SMART-FORTWO COUPE (MHD PURE (61 HP)) | 999 | 98 | 4,6 | 4,0 | 4,3 |
SMART-FORTWO COUPE (MHD PURE /PULSE /PASSION (71 HP)) | 999 | 98 | 4,6 | 4,0 | 4,3 |
SMART-FORTWO CABRIO (MHD PURE /PULSE /PASSION (71 HP)) | 999 | 100 | 4,7 | 4,1 | 4,4 |
SMART-FORTWO COUPE (PULSE /PASSION (84 HP)) | 999 | 115 | 6,3 | 4,1 | 4,9 |
SMART-FORTWO CABRIO (PULSE /PASSION (84 HP)) | 999 | 115 | 6,3 | 4,1 | 4,9 |
SMART-FORTWO COUPE (BRABUS /BRABUS X-CLUSIVE (102 HP)) | 999 | 119 | 6,4 | 4,4 | 5,2 |
SMART-FORTWO CABRIO (BRABUS /BRABUS X-CLUSIVE (102 HP)) | 999 | 119 | 6,4 | 4,4 | 5,2 |
SUBARU-JUSTY (1.0 BASE / SPORT (69 HP)) | 998 | 118 | 6,1 | 4,4 | 5,0 |
SUZUKI-ALTO (1.0 5D M/T (68 HP)) | 996 | 99 | 5,2 | 3,8 | 4,3 |
SUZUKI-SPLASH (1.0 5D (68 HP)) | 996 | 109 | 5,6 | 4,2 | 4,7 |
SUZUKI-ALTO (1.0 5D A/T (68 HP)) | 996 | 118 | 6,5 | 4,3 | 5,1 |
SUZUKI-ALTO (1.0 5D A/T (68 HP)) | 996 | 122 | 6,7 | 4,5 | 5,2 |
TOYOTA-AYGO (1.0 3D/5D (5 M/T) (68 HP)) | 998 | 99 | 5,1 | 3,8 | 4,3 |
TOYOTA-IQ (1.0 (5 M/T) (68 HP)) | 998 | 99 | 5,1 | 4,0 | 4,4 |
TOYOTA-AYGO (1.0 3D/5D (MMT) (68 HP)) | 998 | 104 | 5,4 | 4,0 | 4,5 |
TOYOTA-IQ (1.0 (MULTIDRIVE) (68 HP)) | 998 | 110 | 6,0 | 4,2 | 4,8 |
TOYOTA-YARIS (1.0 3D/5D (5 M/T) (69 HP)) | 998 | 111 | 5,8 | 4,3 | 4,8 |
VOLKSWAGEN-up! (1.0 move up! BMT (60 HP)) | 999 | 95 | 5,0 | 3,6 | 4,1 |
VOLKSWAGEN-up! (1.0 eco up! BMT (68 HP)) | 999 | 79 | 5,5 | 3,8 | 4,4 |
VOLKSWAGEN-up! (1.0 move up! ASG (60 HP)) | 999 | 103 | 5,3 | 3,9 | 4,4 |
VOLKSWAGEN-up! (1.0 take up! / move up! (60 HP)) | 999 | 105 | 5,6 | 3,9 | 4,5 |
VOLKSWAGEN-up! (1.0 move up! / high up! / white up! / black up! ASG (75 HP)) | 999 | 105 | 5,5 | 4,0 | 4,5 |
VOLKSWAGEN-up! (1.0 move up! / high up! / white up! / black up! (75 HP)) | 999 | 108 | 5,9 | 4,0 | 4,7 |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάζει τα μέχρι τώρα δεδομένα στην αυτοκινητοβιομηχανία
H συνδεσιμότητα που χρησιμοποιεί η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την ασφάλεια του οχήματος
Κινούμαι Ηλεκτρικά 2: Ποιοι δικαιούχοι θα μοιραστούν 3,6 εκατ. ευρώ
Αντίστροφη μέτρηση για τη 18η σχετική απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 1.137 δικαιούχων του προγράμματος…
ΕΕ: Μειώθηκαν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων τον Μάιο
Παρά την ύφεση τον Μάιο, οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα…
Σφίγγει ο κλοιός για 500.000 ανασφάλιστα οχήματα - Τελεσίγραφο από το ΥΠΟΙΚ - Πρόστιμα κα κυρώσεις
Βαρύτερες είναι οι ποινές για παράνομη κυκλοφορία οχημάτων
«Μεγάλος Αδερφός» για ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ οχήματα - Στη Βουλή το νομοσχέδιο - Τα νέα πρόστιμα
Οκτώ παρεμβάσεις στο νέο πλαίσιο ελέγχων - Τι ισχύει για τη διαγραφή Ι.Χ. από τα…
FT: Η ΕΕ ετοιμάζει δασμούς αξίας δισ. ευρώ στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που παράγονται στην Κίνα
Oι πωλήσεις των κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων αυξάνονται στην Ευρώπη.
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Επέλαση με πολλά νέα μοντέλα θα κάνουν τα επόμενα χρόνια οι Κινέζοι
Η κυριαρχία της Κίνας στην αλυσίδα εφοδιασμού EV, από ορυκτά έως μπαταρίες, δίνει στις κινεζικές…
Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ: Πληρωμή 5,68 εκατ. ευρώ σε 1.686 δικαιούχους
Τα βασικά χαρακτηριστικά του προγράμματος
Το 87% των Ελλήνων οδηγών δηλώνει ότι φοβάται την επιθετική συμπεριφορά των άλλων οδηγών
Η απόσπαση της προσοχής, η οποία είναι επικίνδυνη για τη διάρκεια της οδήγησης αφορά μια…
Με σαρωτές πινακίδων ο έλεγχος για απλήρωτα τέλη κυκλοφορίας – Τσουχτερό το πρόστιμο
Οι ελεγκτές της ΑΑΔΕ θα εντοπίζουν επί τόπου όσους κυκλοφορούν στους δρόμους οχήματα που έχουν…
Τι αλλάζει για ανασφάλιστα οχήματα, ΚΤΕΟ και τέλη κυκλοφορίας - Νέο σύστημα ελέγχων και ποινών
Αναλύτικά τι προβλέπει το νομοσχέδιο
Ηλεκτρονικό «μπλόκο» σε ανασφάλιστα οχήματα - Αλλάζουν τα πρόστιμα για όσους δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ
Στα σκαριά αυτόματο σύστημα «Μεγάλου αδερφού» από το ΥΠΕΘΟ