Τράπεζα Πειραιώς: Καταργεί τα βιβλιάρια καταθέσεων

Τράπεζα Πειραιώς: Καταργεί τα βιβλιάρια καταθέσεων

Η Τράπεζα Πειραιώς βάζει τέλος στα παραδοσιακά βιβλιάρια καταθέσεων όπως τα ξέραμε και περνάει σε ηλεκτρονική μορφή ενημέρωσης

Ξεχάστε τα γνωστά σε όλους μας βιβλιάρια καταθέσεων, καθώς το χαρτί πρόκειται να αντικατασταθεί από ηλεκτρονική μορφή ενημέρωσης (για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος), με την Τράπεζα Πειραιώς να κάνει την αρχή.

Σε ανακοίνωσή της Η Τράπεζα Πειραιώς, σε σχετική της ανακοίνωση κάνει αναφορά στη βιώσιμη ανάπτυξη με σεβασμό στο περιβάλλον, ενώ παράλληλα γνωστοποιεί στους πελάτες της ότι προχωρά στην υιοθέτηση του ηλεκτρονικού τρόπου ενημέρωσης για τις κινήσεις των καταθετικών λογαριασμών, σε αντικατάσταση των έως τώρα έγχαρτων μορφών.

Σε εφαρμογή της ανωτέρω απόφασης, από την 1η Ιουλίου παύει για τους καταθετικούς λογαριασμούς ιδιωτών (ταμιευτηρίου, αποταμιευτικούς, τρεχούμενους), η έκδοση και ενημέρωση βιβλιαρίων καταθέσεων, καθώς και η έκδοση και αποστολή περιοδικών αντιγράφων κίνησης λογαριασμών (statements) σε έγχαρτη μορφή μέσω ταχυδρομείου. Η ενημέρωση των πελατών για τις κινήσεις των καταθετικών τους λογαριασμών θα πραγματοποιείται πλέον μέσω ηλεκτρονικού αντιγράφου (e-statement) στην υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής winbank, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα εκτύπωσης, αποθήκευσης αλλά και αναζήτησης παλαιότερων ενημερώσεων.


Στην ιστοσελίδα, καθώς και στα Kαταστήματα της Τράπεζας, οι πελάτες μπορούν να ενημερωθούν για τους αναθεωρημένους Γενικούς Όρους Συναλλαγών που θα ισχύουν από την 1η Ιουλίου 2021. Επιπλέον, για τη διευκόλυνσή τους έχει δημιουργηθεί η νέα ηλεκτρονική σελίδα https://www.piraeusbank.gr/e-statement, στην οποία οι καταθέτες μπορούν να βρουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζονται για τους διαθέσιμους τρόπους ενημέρωσης, καθώς και χρηστικές οδηγίες σχετικά με την εγγραφή και πρόσβασή τους στη winbank.

Παράλληλα, τα στελέχη του δικτύου Καταστημάτων είναι στη διάθεση κάθε καταθέτη για να τον καθοδηγήσουν σχετικά με τις ενέργειες που πρέπει να κάνει προκειμένου να έχει άμεση πρόσβαση ανά πάσα στιγμή στις κινήσεις του λογαριασμού του.

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία σχετικά με την αλλαγή του τρόπου ενημέρωσης, οι πελάτες μπορούν να επικοινωνούν με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση της Τράπεζας Πειραιώς στο +30 210 3288000 όλο το 24ωρο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ