Πρωτοποριακές ψηφιακές λύσεις για τις επιχειρήσεις από την Εθνική Τράπεζα

Η Εθνική Τράπεζα παρουσιάζει καινοτόμες ψηφιακές λύσεις που διευκολύνουν τις καθημερινές συναλλαγές των επιχειρήσεων

Πρωτοποριακές ψηφιακές λύσεις για τις επιχειρήσεις από την Εθνική Τράπεζα

Προχωρώντας στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, η Εθνική Τράπεζα στοχεύει σε μία ολοκληρωμένη, εύκολη και, πάντα, ασφαλή εμπειρία τραπεζικής συναλλαγής για τους πελάτες της.

Αντιλαμβανόμενη τις ραγδαίες αλλαγές στην τραπεζική διεθνώς και αναβαθμίζοντας το μοντέλο εξυπηρέτησής της , η Εθνική Τράπεζα εκσυγχρονίζει τις online υπηρεσίες που προσφέρει στους εταιρικούς πελάτες της.

Η Εθνική Τράπεζα παρουσιάζει μία νέα ψηφιακή πρόταση για τις επιχειρήσεις, με εξειδικευμένες λύσεις, νέες λειτουργικότητες, υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης και σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα για τους εταιρικούς πελάτες, όπως:

  • Ταχύτητα, ασφάλεια και αμεσότητα κατά τη διενέργεια των συναλλαγών
  • Ευελιξία και έλεγχο: πρόσβαση σε ενημέρωση, συναλλαγές και διαχείριση τραπεζικών προϊόντων 24 ώρες το 24ωρο, όπου κι αν βρίσκεται ο πελάτης

Για να το πετύχει αυτό, η Εθνική Τράπεζα:

  • Παρακολουθεί τις διεθνείς βέλτιστες πρακτικές
  • Συνεργάστηκε με περισσότερες από 50 επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, από μικρές επιχειρήσεις μέχρι μεγάλους Ομίλους επιχειρήσεων κάθε κλάδου, ενδεικτικά αναφέρουμε τη ναυτιλία, τις τηλεπικοινωνίες την πληροφορική , μεταποίηση και το εμπόριο
  • Πραγματοποίησε δοκιμές χρηστικότητας (Usability testing) για περισσότερα από 150 σενάρια τραπεζικών λειτουργιών

Έτσι, η Εθνική Τράπεζα παρουσιάζει καινοτόμες λύσεις που διευκολύνουν τις καθημερινές συναλλαγές των επιχειρήσεων, όπως:

  1. Online αίτηση εκταμίευσης δανείων
  2. Online αποπληρωμή δανείων συνδεδεμένων με αλληλόχρεους λογαριασμούς η οποία παρέχει online πληροφόρηση στους πελάτες για το σύνολο των οφειλών τους ανά πάσα στιγμή
  3. Online ανανέωση της νομιμοποίησης εκπροσώπων βάσει του τύπου της εταιρίας με απλό τρόπο
  4. Ανανέωση του τρόπου διαχείρισης των εταιρικών χρηστών του NBG Internet Banking ώστε να μπορούν να εισαγάγουν ή να μεταβάλλουν τους χρήστες τους και τα εγκριτικά τους όρια κατά το δοκούν
  5. Δυνατότητα ηλεκτρονικών αιτημάτων για τραπεζικές υπηρεσίες όπως … και δυνατότητα ενημέρωσης σχετικά με το αποτέλεσμα των αιτημάτων αυτών από το NBG Internet Banking
  6. Δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών εταιρικών λογαριασμών του NBG Internet Banking με τη χρήση ενός μόνο κωδικού
  7. Συναλλαγές εισαγωγών/εξαγωγών μέσω της πλατφόρμας i-bank Trade Finance

Η Εθνική Τράπεζα ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις του open banking και της ηλεκτρονικής τραπεζικής για επιχειρήσεις και προχωρά πλέον στη διασύνδεση των πελατών της απευθείας με τα ηλεκτρονικά συστήματά της, για την απρόσκοπτη, ταχύτατη και ευέλικτη κάλυψη των συναλλακτικών αναγκών τους. Η Εθνική Τράπεζα έχει λάβει πολλές διεθνείς διακρίσεις στον συγκεκριμένο τομέα, όσον αφορά στα εργαλεία και την υποστήριξη που λαμβάνουν οι εταιρικοί πελάτες από την εξειδικευμένη ομάδα και το ψηφιακό οικοσύστημα του developer.nbg.gr.

Στόχος της Εθνικής Τράπεζας είναι να αναπτύξει νέους, καινοτόμους τρόπους συνεργασίας με τους εταιρικούς της πελάτες μέσα από προηγμένα τεχνολογικά εργαλεία, συμβάλλοντας στην περαιτέρω ανάπτυξη των επιχειρηματικών τους μοντέλων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ