Deutsche Bank: Μπαράζ παραπόνων από πελάτες δύο μονάδων της

  Deutsche Bank: Μπαράζ παραπόνων από πελάτες δύο μονάδων της

Η ομάδα καταναλωτών VZBZ ανακοίνωσε ότι έχει καταγράψει περίπου 1.700 καταγγελίες από πελάτες του κλάδου Postbank της Deutsche και του τμήματος στεγαστικών δανείων της από την αρχή του χρόνου

 

Πελάτες δύο μονάδων της Deutsche Bank υπέβαλαν αυξημένες καταγγελίες στην υπηρεσία προστασίας των καταναλωτών της Γερμανίας, ανακοίνωσε η ομάδα υπεράσπισης τη Δευτέρα, καθώς ο τραπεζικός γίγαντας προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με τους επιβαρυμένους πελάτες.

Η ομάδα καταναλωτών VZBZ ανακοίνωσε ότι έχει καταγράψει περίπου 1.700 καταγγελίες από πελάτες του κλάδου Postbank της Deutsche και του τμήματος στεγαστικών δανείων της από την αρχή του χρόνου έως τον Σεπτέμβριο. Πρόκειται για σχεδόν τριπλάσια αύξηση των συνολικών καταγγελιών της από όλο το 2022.

Η μεγαλύτερη τράπεζα της Γερμανίας νωρίτερα φέτος δυσκόλεψε την ενσωμάτωση του κλάδου της Postbank, με αποτέλεσμα οι πελάτες να παραπονιούνται ότι είχαν κλειδώσει τους λογαριασμούς τους και δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν με τα τηλεφωνικά κέντρα.

Το θέμα έχει προκαλέσει την περιφρόνηση της κορυφαίας ρυθμιστικής αρχής του έθνους και το mea culpa από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Deutsche. Αποτελεί οπισθοδρόμηση για την προσπάθεια της Deutsche να αποκαταστήσει την αξιοπιστία μετά από πρόστιμα την τελευταία δεκαετία για παραλείψεις στους ελέγχους νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και άλλες κυρώσεις.


Εκπρόσωπος της Deutsche Bank είπε ότι η τράπεζα έχει τοποθετήσει περισσότερους από 500 επιπλέον υπαλλήλους για την επίλυση του προβλήματος και ότι «υπάρχει πρόοδος σε όλους τους τομείς που στη συνέχεια επηρεάστηκαν από την ενοποίηση της πληροφορικής στην Postbank».

«Τα δύο τρίτα των καθυστερήσεων που σχετίζονται με τους πελάτες έχουν ήδη αντιμετωπιστεί», είπε ο εκπρόσωπος.

Η ομάδα καταναλωτών είχε ήδη αναφέρει παράπονα για πελάτες της Postbank που δεν είχαν πρόσβαση στα κεφάλαιά τους για εβδομάδες και ότι οι άμεσες χρεώσεις απορρίφθηκαν, θέτοντας σε κίνδυνο την πιστωτική τους βαθμολογία.

Στη δήλωσή της τη Δευτέρα με ενημερωμένα στοιχεία, η VZBZ είπε ότι σχεδόν μία στις πέντε καταγγελίες αφορούσε προβλήματα σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών.

«Οι τράπεζες περικόπτουν όλο και περισσότερες θέσεις εργασίας, κάτι που επηρεάζει επίσης την εξυπηρέτηση των πελατών, επομένως οι καταναλωτές είναι τελικά αβοήθητοι όταν προκύπτουν προβλήματα», δήλωσε η Ramona Pop, επικεφαλής της VZBZ.

Η Deutsche άρχισε να εξαγοράζει την Postbank, με τα εκατομμύρια των πελατών της και τις ρίζες της στο ταχυδρομικό σύστημα, το 2008 κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας χρηματοπιστωτικής κρίσης, αλλά επί χρόνια πάλευε να ολοκληρώσει την ενσωμάτωσή της.

Η τράπεζα δήλωσε τον Ιούλιο ότι είχε ολοκληρώσει μια τελική φάση ολοκλήρωσης, αλλά τον Σεπτέμβριο η γερμανική χρηματοπιστωτική ρυθμιστική αρχή BaFin σε μια ασυνήθιστη επίπληξη είπε ότι είχε δει «σημαντικές διαταραχές» στην Postbank.

Η BaFin έλαβε σχεδόν 10.000 παράπονα για την Postbank μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου, είπε ένα άτομο με άμεση γνώση του θέματος.

Ο πρόεδρος της BaFin αργότερα χαρακτήρισε το θέμα "απαράδεκτο" και εγκατέστησε μια ειδική οθόνη στη Deutsche.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Deutsche Christian Sewing είπε ότι η Deutsche έκανε λάθη.
«Δεν ανταποκριθήκαμε στις ευθύνες μας», είπε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ