Αλλάζει το τοπίο στις άγονες αεροπορικές γραμμές
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ και πρώην υπουργού Δημήτρη Σταμάτη, μίλησε για ριζική αναδιάρθρωση του καθεστώτος για τις άγονες γραμμές και πρόσθεσε πως θα μπουν μια σειρά από κριτήρια, όπως σε ποια εποχή γίνεται το δρομολόγιο, η επιβατική κίνηση, αλλά και η χιλιομετρική απόσταση ώστε να εξορθολογιστεί το σύστημα.
«Η Κυβέρνηση δεν προτίθεται ουσιαστικά να διατηρήσει το καθεστώς της επιδότησης αυτών των αερογραμμών που λήγει την 31η Μαρτίου 2016, έτσι, από 1η Απριλίου 2016 οι κάτοικοι των απομακρυσμένων περιοχών της Χώρας και ιδιαίτερα τα ακριτικά νησιά,
θα στερηθούν της δυνατότητας αεροπορικών μετακινήσεων με φτηνό κόμιστρο, με ότι αυτό συνεπάγεται για την κοινωνική και οικονομική τους ζωή», ανέφερε από την πλευρά του ο Δημήτρης Σταμάτης.
Ο Χρ. Σπίρτζης υποστήριξε ότι οι άγονες γραμμές στοιχίζουν έως σήμερα περισσότερα από 45 εκατ. ευρώ το χρόνο, ενώ αναρωτήθηκε εάν είναι άγονη η γραμμή Θεσσαλονίκη- Καλαμάτα ή Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα που κοστίζει 1,35 εκατ. ευρώ το χρόνο. «Αυτό δεν είναι τόνωση στον τουρισμό της Κέρκυρας, αλλά ρουσφέτι σε αεροπορικές εταιρίες», είπε και πρόσθεσε ότι οι πραγματικά άγονες γραμμές και νησιά όπως η Κάλυμνος και το Καστελόριζο δεν έχουν κανέναν λόγο ανησυχίας.