Google: Ποιο είναι το κρύμμενο νόημα στο λογότυπο της που αλλάζει ξανά (pic)
Η Google μιλά για τον μεγαλύτερο ανασχεδιασμό του σήματός της μετά από 23 χρόνια, όμως στους περισσότερους, οι αλλαγές φαίνονται διακριτικές και μόνον
Ο κολοσσός της αναζήτησης, η Google, έχει ανασχεδιάσει το logo της έξι φορές από την ίδρυσή του, το 1998.
Σήμερα, η εταιρεία μιλά για τον μεγαλύτερο ανασχεδιασμό του σήματός της μετά από 23 χρόνια, όμως στους περισσότερους, οι αλλαγές φαίνονται διακριτικές και μόνον.
Η Google ουσιαστικά έκανε απλά τα γράμματα στο λογότυπό της πιο χοντρά, ώστε να είναι πιο ευανάγνωστα όταν το σήμα εμφανίζεται σε μικρές οθόνες, όπως σε μικρά tablets, κινητά τηλέφωνα ή έξυπνα ρολόγια.
Όπως πάντως πρόσφατα εξηγήθηκε, το λογότυπο της Google αποτελείται από τέσσερα διαφορετικά χρώματα: Μπλε, πράσινο, κίτρινο και κόκκινο.
Ωστόσο, ενώ το μπλε, το κίτρινο και το κόκκινο είναι βασικά χρώματα, το πράσινο έπεται, εμφανιζόμενο μια φορά. Όπως έχει εξηγήσει η Ruth Kedar, που σχεδίασε το λογότυπο, η επιλογή αυτή έγινε σκόπιμα και έχει ένα κρυμμένο νόημα.
«Καταλήξαμε στα βασικά χρώματα, αλλά αντί να ακολουθούμε το ίδιο μοτίβο με τη σειρά, βάλαμε ένα δευτερογενές χρώμα στο L, για να μεταφέρουμε την ιδέα ότι η Google δεν ακολουθεί τους κανόνες».
Πηγή: ertnews.gr