Μουσείο Μπενάκη: Το πρώτο 5G μουσείο στην Ελλάδα από την Wind
Στη νέα ψηφιακή εποχή περνάει το Μουσείο Μπενάκη αυξάνοντας την ψηφιακή του ικανότητα να προωθήσει το πολιτιστικό του έργο
Στρατηγική συνεργασία για τη δημιουργία του πρώτου 5G μουσείου στην Ελλάδα υπεγράφη σήμερα μεταξύ της Wind Ελλάς και του Μουσείου Μπενάκη.
Στη νέα ψηφιακή εποχή περνάει το Μουσείο Μπενάκη αυξάνοντας την ψηφιακή του ικανότητα να προωθήσει το πολιτιστικό του έργο μέσα από τα δίκτυα νέας γενιάς της Wind. Χάρη στις δυνατότητες που προσφέρει το 5G δίκτυο της εταιρείας, το Μουσείο ανταποκρίνεται στις υψηλές προσδοκίες του κοινού του για ψηφιακές δράσεις υλοποιώντας εναλλακτικές εικονικές εμπειρίες και προωθώντας την ψηφιακή πρόσβαση στον πολιτισμό.
Το έργο του ψηφιακού μετασχηματισμού του Μουσείου Μπενάκη ξεκινά από το εμβληματικό κτήριο της Πειραιώς 138. Στη συνέχεια θα επεκταθεί στο Μουσείο Ελληνικού Πολιτισμού και στα υπόλοιπα κτήρια του Μουσείου. Ο μέσος ετήσιος αριθμός επισκεπτών στα παραρτήματα του Μουσείου Μπενάκη που μπορούν να περιηγηθούν και να θαυμάσουν χιλιάδες εκθέματα από όλον τον κόσμο ξεπερνά τις 500.00.
«Στο Μουσείο Μπενάκη αναζητούμε πάντα τρόπους να καινοτομούμε και να εξελισσόμαστε με στόχο να καθιστούμε ευρύτατα προσιτό το πλούσιο και μοναδικό περιεχόμενο που διαθέτει το Μουσείο, τόσο ως προς τις μόνιμες συλλογές, όσο και ως προς τις περιοδικές εκθέσεις που φιλοξενεί. Η συνεργασία με την WIND και η στήριξη που αυτή παρέχει στο Μουσείο Μπενάκη μας εφοδιάζουν με την απαραίτητη τεχνολογική υποδομή που θα μας δώσει τη δυνατότητα να μεταφέρουμε το Μουσείο στο κοινό σε όποιο σημείο και αν βρίσκεται με καινοτόμο τρόπο. Βίντεο 360° και παραγωγές επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality), θα συμβάλλουν ακόμη περισσότερο στην πολιτιστική αποστολή του Μουσείου», ανέφερε χαρακτηριστικά o Χάρης Σιαμπάνης, Διευθύνων Σύμβουλος του Μουσείου Μπενάκη,
«Με αυτή τη συνεργασία η Wind μετασχηματίζει ψηφιακά το πολιτιστικό τοπίο και τον τρόπο που το κοινό βιώνει την τέχνη και την ιστορία. Μέσα από τις δυνατότητες που προσφέρουν τα δίκτυα νέας γενιάς, το Μουσείο Μπενάκη, το οποίο αποτελεί την ελληνική κιβωτό του παγκόσμιου πολιτισμού, περνάει στη νέα ψηφιακή εποχή με στόχο να υλοποιήσει δράσεις που «ταξιδεύουν εκτός τειχών» και είναι διαθέσιμες παντού από όλους. Η τεχνολογία γίνεται σύμμαχος για το πολιτιστικό προϊόν της χώρας μας ώστε αυτό να προωθηθεί σε όλο τον κόσμο με πιο δημιουργικούς και εντυπωσιακούς τρόπους», δήλωσε ο Γιώργος Τσαπρούνης, Διευθυντής Επικοινωνίας της WIND Ελλάς