Β. Κικίλιας: Καμπάνια επικοινωνίας για τον χειμερινό τουρισμό

Β. Κικίλιας: Καμπάνια επικοινωνίας για τον χειμερινό τουρισμό

Προτεραιότητα η ενίσχυση της ρευστότητας και τη στήριξη της εργασίας και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

 

Τηλεδιάσκεψη, με το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) είχε σήμερα ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας. Ο κ. Κικίλιας τόνισε ότι όλοι οφείλουμε να σεβαστούμε τον κόπο και την προσπάθεια των ανθρώπων που κινούνται γύρω από τον τουρισμό, που φέρνει άμεσα ή έμμεσα 1 στα 4 ευρώ στην ελληνική οικονομία και οι επισκέπτες της χώρας φέτος αύξησαν τη δαπάνη τους κατά 20%.

Ο υπουργός Τουρισμού επισήμανε ότι εκτός από τους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς που έχουν ανάγκη στήριξης μέσα από υποδομές, χρειάζεται ακόμα περισσότερη δουλειά στους υπόλοιπους προορισμούς, που έχουν πολλά περιθώρια αύξησης του τουρισμού τους, επ' αμοιβαία ωφελεία της τοπικής κοινωνίας, της Αυτοδιοίκησης, του ξενοδοχειακού κλάδου, των εμπορικών επιχειρήσεων, των υπαλλήλων και των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

Στο πλαίσιο αυτό, προανήγγειλε καμπάνια επικοινωνίας για τον χειμερινό τουρισμό, με ιδιαίτερη έμφαση στην ηπειρωτική Ελλάδα και τις ορεινές περιοχές και στόχο την ενίσχυση της λειτουργίας των ξενοδοχείων που είναι ανοιχτά σε 12μηνη βάση. Παράλληλα, έθεσε ως προτεραιότητες, σε συνεννόηση με τα υπόλοιπα συναρμόδια Υπουργεία, την ενίσχυση της ρευστότητας και τη στήριξη της εργασίας και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Τέλος, δήλωσε ότι προσβλέπει σε μια πολύ καλή και καθημερινή συνεργασία με την ΠΟΞ και προανήγγειλε τη δημιουργία μιας μικρής και ευέλικτης task force, με την οποία θα ιεραρχούνται οι προτεραιότητες, με στόχο τη διαρκή ενημέρωση του κλάδου για όλα τα κρίσιμα θέματα.

Ο πρόεδρος της ΠΟΞ Γρηγόρης Τάσιος ευχαρίστησε τον υπουργό Τουρισμού για την πρώτη ουσιαστική συνεργασία επί όλων των θεμάτων και διαβεβαίωσε ότι οι ξενοδόχοι της Ελλάδος είναι μαζί του στην προσπάθεια για την ανάκαμψη του τουρισμού και τη στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθηθεί, έτσι ώστε όσο μπορούμε περισσότερο να εκμεταλλευτούμε την υπεραξία του προϊόντος μας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ