Cyber Monday: Οι Αμερικανοί ξόδεψαν πάνω από 13 δισ. δολάρια σε online αγορές
Με μόλις 23 ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα, οι εκπτώσεις φέτος ήταν μεγαλύτερες, με τους αγοραστές να περιμένουν τις ημέρες με τις προσφορές.
Οι Αμερικανοί δαπάνησαν 13,3 δισεκατομμύρια δολάρια online χθες Cyber Monday στις Ηνωμένες Πολιτείες, αρπάζοντας κυριολεκτικά τα πάντα, από ηλεκτρονικά είδη μέχρι παιχνίδια, λόγω μεγάλων εκπτώσεων και μετά την ισχνή ζήτηση στα φυσικά καταστήματα την Black Friday.
Μάλιστα, σε σύγκριση με την περσινή Cyber Monday, οι καταναλωτές ξόδεψαν 7,3% περισσότερα χρήματα. Περίπου 10,8 δισεκατομμύρια δολάρια δαπάνησαν οι Αμερικανοί online την Black Friday φέτος, σύμφωνα με την Adobe, η οποία παρακολουθεί τις συσκευές που χρησιμοποιούν το λογισμικό της για να βοηθήσουν στην τροφοδοσία περισσότερων από 1 τρισεκατομμύριο επισκέψεων σε ιστότοπους λιανικής πώλησης στις ΗΠΑ.
Οι έμποροι λιανικής πώλησης έχουν προσελκύσει αγοραστές στις ΗΠΑ τη Cyber Monday, παραδοσιακά τη μεγαλύτερη ημέρα διαδικτυακών αγορών στην Αμερική, με ειδοποιήσεις push, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άλλες διαφημίσεις που προωθούν καλλυντικά, ηλεκτρονικά είδη, παιχνίδια, είδη ένδυσης και άλλα προϊόντα με μεγάλες εκπτώσεις.
Με μόλις 23 ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα, οι εκπτώσεις φέτος ήταν μεγαλύτερες, με τους αγοραστές να περιμένουν τις ημέρες με τις προσφορές. Για παράδειγμα, η Target δήλωσε ότι προσφέρει 50% έκπτωση σε χιλιάδες προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων βιντεοπαιχνιδιών, ειδών διακόσμησης σπιτιού και άλλων τεχνολογικών ειδών, με μια «διήμερη πώληση Cyber Monday» που ξεκίνησε την Κυριακή.
Οι κινήσεις αυτές ακολουθούν μια μικτή εορταστική περίοδο μέχρι στιγμής, με υποτονικές δαπάνες στα καταστήματα κατά τις βασικές ημέρες αγορών, όπως η Black Friday. Οι πωλήσεις στα φυσικά καταστήματα την Παρασκευή αυξήθηκαν μόλις κατά 0,7% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τις προκαταρκτικές εκτιμήσεις της Mastercard. Η εταιρεία δεδομένων Facteus δήλωσε ότι οι πωλήσεις ήταν στην πραγματικότητα χαμηλότερες.
Σε απευθείας σύνδεση, οι λιανοπωλητές όπως η Walmart και η Amazon έχουν βασιστεί στην εξυπηρέτηση πελατών μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης και στις λειτουργίες αναζήτησης για να διευκολύνουν τους αγοραστές να βρίσκουν προϊόντα στους ιστότοπους και τις εφαρμογές για κινητά.
Η κάτοικος του Πίτσμπουργκ Cheyenne Berens, 29 ετών, χρησιμοποίησε το generative AI chatbot Rufus της Amazon για να παρακολουθεί τις τιμές των εμπορευμάτων για μωρά και ηλεκτρονικά είδη αυτή την περίοδο.
Η Amazon εγκαινίασε το Rufus τον Φεβρουάριο για να παρέχει στους πελάτες της συστάσεις και λεπτομέρειες για τα προϊόντα με βάση ολόκληρο τον κατάλογο εμπορευμάτων της.
Η Caila Schwartz, διευθύντρια του τμήματος Consumer Insights της Salesforce, μιας εταιρείας υπολογιστικού νέφους που παρακολουθεί παγκόσμια δεδομένα αγορών από περισσότερους από 1,5 δισεκατομμύρια καταναλωτές, δήλωσε ότι τα εργαλεία GenAI, όπως τα chatbots που απαντούν στις βασικές ερωτήσεις των online αγοραστών, όπως ερωτήματα σχετικά με τα προϊόντα, βοήθησαν τους λιανοπωλητές να προστατεύσουν τα περιθώρια κέρδους τους παρά την αύξηση του κόστους.
Το Σάββατο, οι λιανοπωλητές που χρησιμοποιούν εργαλεία GenAI για την εξυπηρέτηση πελατών είδαν 15% υψηλότερο ποσοστό αγορών από τους χρήστες, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Salesforce.
Με πολλούς Αμερικανούς να έχουν χρέη, αρκετοί χρησιμοποιούν υπηρεσίες τρίτων «αγοράζω τώρα, πληρώνω αργότερα», με τις δαπάνες για τις υπηρεσίες αυτές να φτάνουν τα 991 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την Adobe.