ΕΕ: Νέοι κανόνες περιεχομένου για Google, Amazon, Meta, Microsoft και άλλες 15 εταιρείες
Yποχρεούνται να κάνουν διαχείριση κινδύνου, να διεξάγουν εξωτερικό και ανεξάρτητο έλεγχο, να μοιράζονται δεδομένα με αρχές και ερευνητές και να υιοθετούν έναν κώδικα της συμπεριφοράς
Το AliExpress της Alibaba, το Marketplace της Amazon, το App Store της Apple και 16 άλλες εταιρείες τεχνολογίας θα υπόκεινται σε νέους κανόνες διαδικτυακού περιεχομένου της ΕΕ από τον Αύγουστο, δήλωσε ο επικεφαλής του κλάδου της ΕΕ Thierry Breton .
Οι άλλες 16 εταιρείες είναι η booking.com, το Facebook, οι Χάρτες Google της Alphabet), το Google Play, η Αναζήτηση Google, οι Αγορές Google, το Instagram, το Linkedin, το Pinterest, το Snapchat, το TikTok, το Twitter , Wikipedia, YouTube, Bing και Zalando της Microsoft.
Σύμφωνα με τους κανόνες ορόσημο γνωστούς ως νόμος για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA), οι εταιρείες, όλες με περισσότερους από 45 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, υποχρεούνται να κάνουν διαχείριση κινδύνου, να διεξάγουν εξωτερικό και ανεξάρτητο έλεγχο, να μοιράζονται δεδομένα με αρχές και ερευνητές και να υιοθετούν έναν κώδικα της συμπεριφοράς.
«Θεωρούμε ότι αυτές οι 19 διαδικτυακές πλατφόρμες και οι μηχανές αναζήτησης έχουν γίνει συστηματικά σχετικές και έχουν ειδικές ευθύνες για να κάνουν το Διαδίκτυο πιο ασφαλές», είπε ο Μπρετόν στους δημοσιογράφους.
Επεσήμανε ότι ελέγχει για να δει εάν άλλες τέσσερις έως πέντε εταιρείες υπάγονται στο DSA, με απόφαση να αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες.