“Γκρίζα” Black Friday
Ενα στα 100 προϊόντα αγοράστηκε ακριβότερα!
Αποκαλυπτική των τάσεων αλλά και του κατά πόσο οι προσφορές της Black Friday αποτέλεσαν πραγματικές ευκαιρίες είναι η έρευνα του Skroutz.gr.
Συγκεκριμένα, από όλα τα προϊόντα που αγοράστηκαν μέσω του Skroutz κατά την εβδομάδα της Black Friday 2019, μόνο το 8,5% αγοράστηκε φθηνότερα και το 90,3% αγοράστηκε σε παρόμοια τιμή. Το υπόλοιπο 1,2% αγοράστηκε ακριβότερα!
Επίσης, και σε σχέση με την Black Friday του 2018 οι φετινές εκπτώσεις ήταν αισθητά πιο περιορισμένες στο σύνολό τους, ενώ πέρυσι το 15% των προϊόντων αγοράστηκαν φθηνότερα, δηλαδή σχεδόν τα διπλάσια αναλογικά από ότι φέτος.
Η μελέτη των στατιστικών της πλατφόρμας αποκαλύπτει ότι οι κατηγορίες προϊόντων Υγείας & Ομορφιάς και Χόμπι - Αθλητισμός είχαν τις σημαντικότερες εκπτώσεις και έτσι κατατάσσονται στην κορυφή της λίστας των προϊόντων που αγοράστηκαν φθηνότερα σε σχέση με την κανονική τους τιμή.
Αντίθετα, στην Τεχνολογία και τα είδη Σπιτιού – Κήπου, υπήρξαν οι μικρότερες εκπτώσεις επί της αρχικής τιμής των προϊόντων, άρα δεν υπήρξε σημαντικό όφελος αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι χρήστες του Skroutz αγόρασαν πάνω από 40.000 κινητά τηλέφωνα από τα οποία μόλις 2,5% πουλήθηκαν με έκπτωση, ενώ οι αγορές σε sneakers και αθλητικά παπούτσια ξεπέρασαν τις 25.000 παραγγελίες, από τα οποία περίπου το 18% πουλήθηκαν με αξιοσημείωτη έκπτωση.
Σε σχέση με το 2018 υπήρξε αύξηση των παραγγελιών κατά 44,7% στην πλατφόρμα της ετιαρείας, με αποτέλεσμα ο τζίρος να αυξηθεί κατά 56,9% και να φτάσει -κατ’ εκτίμηση-0 στα 26,5 εκατ. ευρώ.