Black Friday: Στον «χορό» μεγάλοι τεχνολογικοί κολοσσοί
Tα επιτελεία μεγάλων αλυσίδων προετοιμάζονται για την Black Friday
Εκπτώσεις ως και 70% αναμένονται στην Black Friday, στις 23 Νοεμβρίου, που θα πραγματοποιηθεί φέτος για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στην ελληνική αγορά.
Tα επιτελεία μεγάλων αλυσίδων προετοιμάζονται για την Black Friday η οποία κατά την εμπειρία των δύο προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί σε «μαύρο τετραήμερο».
Τα λιανικά δίκτυα που διαθέτουν φυσική και online παρουσία προετοιμάζονται για εκπτώσεις που θα διαρκέσουν πιθανότατα έως και τη Δευτέρα 26 Νοεμβρίου.
Αρκετές εταιρείες έχουν προχωρήσει σε τηλεοπτικές διαφημίσεις πριν την ημερομηνία της Black Friday με στόχο να ανεβάσουν περαιτέρω την αδρεναλίνη των καταναλωτών που την περιμένουν.
Κάθε χρόνο χιλιάδες καταναλωτές στριμώχνονται εντός και εκτός εμπορικών καταστημάτων, προκειμένου να αποκτήσουν το προϊόν της αρεσκείας τους με τη μεγαλύτερη δυνατή έκπτωση.
Για τους καταναλωτές, η Black Friday αποτελεί προφανές κίνητρο, ιδίως σε μια εποχή που ο Έλληνας αποδύεται όλο τον χρόνο σε εντατικό κυνήγι των προσφορών. Είναι ενδεικτικό μάλιστα, πως σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Deloitte για τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών ενόψει της εορταστικής περιόδου, ένα 10% των συμμετεχόντων (ποσοστό που εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2017), δήλωνε πως θα προβεί σε χριστουγεννιάτικες αγορές και δώρα στα τέλη Νοεμβρίου, και ειδικότερα, στην Black Friday.
Πρωτοπόροι θα είναι για μία ακόμα φορά οι τεχνολογικοί κολοσσοί, που θα... βάλουν πλάτη στα καταστήματα τεχνολογίας, έτσι ώστε να ρίξουν θεαματικά τις τιμές της λιανικής, για να προσελκύσουν όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες.
Ταμπλέτες, φορητοί υπολογιστές και φυσικά πρώτα και καλύτερα τα κινητά τηλέφωνα, αναμένεται να έχουν την τιμητική τους και φέτος και να τραβήξουν τα βλέμματα, το ενδιαφέρον κι εν κατακλείδι τα χρήματα των καταναλωτών.
Όπως προέκυψε από δειγματοληπτική έρευνα της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας σε επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην Black Friday σημειώθηκε άνοδος των πωλήσεων, ενώ «εκτοξεύτηκαν» και οι αγορές μέσω διαδικτύου.
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου συμβουλεύει τους καταναλωτές αλλά και τις επιχειρήσεις για όσα θα πρέπει να προσέξουν και στην φετινή,Black Friday 2018, ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή εφαρμογή της και να υπάρξει όφελος τόσο για το πορτοφόλι των αγοραστών όσο και για το τζίρο των επιχειρήσεων.
Τι θα πρέπει να προσέξετε
- Συστήνεται στους καταναλωτές να διενεργούν έρευνες αγοράς για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν κατά την περίοδο που θα προηγηθεί της αναφερόμενης δράσης, ώστε να διαμορφώσουν οι ίδιοι πραγματική εικόνα του μεγέθους των εκπτώσεων και προσφορών που θα εφαρμοστούν στη Black Friday
- Οι καταναλωτές θα πρέπει να γνωρίζουν ότι κατά την ημέρα πραγματοποίησης της δράσης, το όφελος για τους ίδιους από εφαρμογή εκπτώσεων/προσφορών θα πρέπει να προκύπτει σαφώς από τις αναγραφόμενες επί των πινακίδων των προϊόντων τιμών (τιμή πριν και τιμή μετά την πραγματοποίηση της δράσης)