Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την Black Friday

Ετοιμάζονται πυρετωδώς τα επιτελεία των καταστημάτων

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την Black Friday

 

Πυρετωδώς ετοιμάζονται τα επιτελεία μεγάλων αλυσίδων τόσο για την Black Friday (ημέρα μεγάλων εκπτώσεων), μετά τον αιφνιδιασμό που δέχθηκαν πέρυσι από την πρωτοβουλία της αλυσίδας Public να λανσάρει το θεσμό, αλλά και για την Cyber Monday που συνήθως ακολουθεί (εκπτώσεις στα ηλεκτρονικά καταστήματα).

Επιχειρήσεις και καταστήματα θα διαθέσουν ελκυστικές προσφορές στο πλαίσιο του Black Friday, όπως έγινε και πέρυσι, για πρώτη φορά στη χώρα μας. Το εγχείρημα που υιοθετήθηκε επιτυχώς σε αρκετές χώρες θα πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα στις 24 Νοεμβρίου για 2η φορά.

Και οι δύο εκπτωτικές ημέρες ή περίοδοι (όπως τελικώς εξελίσσεται) έκαναν την εμφάνισή τους καταρχάς στις ΗΠΑ, όπου «η ισχύς του λιανεμπορίου είναι ανίκητη, με το χονδρεμπόριο και τους προμηθευτές να ακολουθούν τις εμπορικές πολιτικές του», όπως αναφέρει έμπειρο στέλεχος του ελληνικού εμπορίου.

Ακολούθως εξαπλώθηκαν και σε άλλες αγορές, «ως ένα μερικώς επιτυχημένο μάρκετινγκ τρικ που προσελκύει καταναλωτές και δημιουργεί μια "γέφυρα" έως την έναρξη της επίσημης χριστουγεννιάτικης περιόδου», αναφέρει άλλος παράγοντας του ελληνικού εμπορίου.

Στην Ελλάδα, πάντως έχουν όψιμη εφαρμογή και κατά πολλούς εκπροσώπους του εμπορίου υιοθετούνται κυρίως για να ενισχυθεί η ρευστότητα των επιχειρήσεων, καθώς το κέρδος ουσιαστικά θυσιάζεται.

Σύμφωνα με όσα είχε δημοσιεύσει η ΕΣΕΕ, παρατηρήθηκε αύξηση της αγοραστικής κίνησης στις κεντρικές αγορές, ανομοιόμορφη εικόνα ανά την Ελλάδα, και μεταξύ εμπορικών καταστημάτων και αλυσίδων, αλλά και επιφυλάξεις από τους Εμπορικούς Συλλόγους.

Ο λόγος που η Μαύρη Παρασκευή λέγεται… μαύρη, είναι γιατί τα έσοδα από τις πωλήσεις της συγκεκριμένης περιόδου, είναι παραδοσιακά τα πιο σημαντικά της χρονιάς. Τα καταστήματα καταγράφουν κέρδη, έχοντας «μαύρο» το τελικό αποτέλεσμα του ισολογισμού τους.

Να σημειωθεί ότι στο εξωτερικό είναι τέτοια η «σημασία» της Μαύρης Παρασκευής για τους καταναλωτές, και τέτοιο το όφελός τους από τις προσφορές που συχνά σημειώνονται επεισόδια ανάμεσα σε καταναλωτές που περιμένουν στις ουρές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ