Αύξηση τζίρου 15% στα online σούπερ μάρκετ – Τι αγοράζουν οι καταναλωτές
![Αύξηση τζίρου 15% στα online σούπερ μάρκετ – Τι αγοράζουν οι καταναλωτές](https://www.fpress.gr/media/news/2023/07/21/101656/main/Online-grocery-shopping.jpeg)
H Τρίτη αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού
Μεγάλη άνθηση φαίνεται να είχε ο κλάδος των οnline super market, με τους καταναλωτές να συνεχίζουν να επιλέγουν τα online καταστήματα για τις ανάγκες τους, σύμφωνα με στοιχεία της Convert Group.
![](/media/news/2023/07/21/101656/convert-graf1.jpeg)
Αναλυτικά, για το πρώτο μισό του 2023, η αύξηση του τζίρου των Online Super Market ήταν 15% και άγγιξε τα €153εκατ. σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ [Πίνακας 1], χωρίς όμως να περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt Market που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
![](/media/news/2023/07/21/101656/convert-graf2.jpeg)
Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των παραγγελιών κατά 11%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα περιλαμβάνονται στο εξαμηνιαίο report που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, η ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των data & analytics για το Ηλ. Εμπόριο προϊόντων, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit, η οποία δημιουργεί αξία παγκοσμίως σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές.
![](/media/news/2023/07/21/101656/convert-graf3.jpeg)
Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών ήταν: +32% σε προϊόντα για κατοικίδια, +21% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +13% σε ποτά και αναψυκτικά, +12% σε βρεφικά είδη, +12% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +12% σε φρέσκα τρόφιμα, +11% σε είδη αρτοποιίας, +7% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, +6% σε συσκευασμένα τρόφιμα, ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών κατά 9% .
![](/media/news/2023/07/21/101656/convert-graf4.jpeg)
![](/media/news/2023/07/21/101656/convert-graf5.jpeg)
Τέλος, η Τρίτη αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,7% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται και η Δευτέρα, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό 16,5% .
![](/media/news/2023/07/21/101656/convert-graf6.jpeg)