ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Όμιλος Μυτιληναίος μειοδότησαν για το τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου Ροδοδάφνη-Ρίο
Μέσω του συγκεκριμένου έργου ύψους 175 εκατ. ευρώ αναμένεται να περιοριστεί σημαντικά η χρονοαπόασταση Αθήνα - Πάτρα.
Η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ - Όμιλος Μυτιληναίος μειοδότησε, καταθέτοντας προσφορά με έκπτωση 8,29%, για το σιδηροδρομικό έργο Ροδοδάφνη-Ρίο, ύψους 175 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ).
Το έργο, που διεκδικούσαν το σχήμα Intrakat-Σιδηροδρομικά Έργα, η ΑΒΑΞ, και η Άκτωρ, προβλέπει, μεταξύ άλλων, την κατασκευή σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων, επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης, ETCS, τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεων στη σήραγγα Παναγοπούλας για τη Ν.Σ.Γ. Κιάτο – Πάτρα στο Τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο».
Μέσω του συγκεκριμένου έργου αναμένεται να περιοριστεί σημαντικά η χρονοαπόασταση από την Αθήνα μέχρι την Πάτρα.
Από την πλευρά της η Greenhill των Μπάκου-Καϋμενάκη κάνει λόγο για πρωτοφανή αδυναμία ανάληψης έργων από την Άκτωρ, «που αποφεύγει διαγωνισμούς για έργα ενώ σε όσους παίρνει μέρος απλώς, χάνει».