Έξαλλοι οι Ελληνοαμερικάνοι με τη NIKE: Να σεβαστεί τον πολιτισμό και την ελληνική ιστορία

Έξαλλοι οι Ελληνοαμερικάνοι με τη NIKE: Να σεβαστεί τον πολιτισμό και την ελληνική ιστορία

Ποια είναι η «ΠΙΚΣ» που προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις των ομογενών στις ΗΠΑ

Στη νέα έκδοση του Air Force 1 Low η Nike θέλησε να τιμήσει τη Θεά Νίκη. 'Έβαλε' φτερά στα snikers, το σήμα της νίκης και το όνομα της Θεάς. Που κατά τον κολοσσό ήταν ΠΙΚΣ. Η τοποθέτηση των ομογενών ήταν άμεση.

H Νike κυκλοφόρησε την τελευταία έκδοση του Air Force 1 Low και όπως ενημέρωσε, ήταν αφιερωμένη στην Ελληνίδα Θεά Νίκη. Λαμβάνουμε ως δεδομένο πως γνωρίζετε ότι το Nike είναι εμπνευσμένο από τη Νίκη και συνεχίζουμε.

Το κύριο χαρακτηριστικό της Θεάς Νίκης είναι τα φτερά καθώς σύμφωνα με το μύθο τα χρησιμοποιούσε για να τρέχει με μεγάλη ταχύτητα να αναγγέλλει τις νίκες που εξασφάλιζε (εξ ου και λέγεται 'φτερωτή Θεά'). Προφανώς και υπάρχουν στα snikers.

Σε αυτά μπορείτε να δείτε και το σύμβολο της νίκης, στο πίσω μέρος και τις σόλες. Στα ίδια σημεία υπάρχει και το όνομα της θεάς. Ή τουλάχιστον αυτό που λανθασμένα πίστευε ο παγκόσμιος κολοσσός αθλητικών ειδών πως είναι το όνομα της, στα ελληνικά.

To ΠΙΚΣ που διαβάζετε -στη φωτογραφία, πάνω πάνω- ήταν η 'εκτίμηση' της Nike για το Νίκη. Δεν πρόλαβε να ανακοινώσει η εταιρία το μοντέλο και οι ελληνόφωνοι κάτοικοι της άλλης ακτής του Ατλαντικού έσπευσαν να επισημάνουν το λάθος. Πολλοί απόρησαν για το πώς το Νίκη έγινε ΠΙΚΣ, ενώ κάποιοι υπέγραψαν αίτηση για να υποχρεώσουν τη Nike να αποσύρει το μοντέλο. Αυτήν την πρωτοβουλία την πήρε η Άντζι Ξυδιάς η οποία δήλωσε στο Greek Reporter πως "ζητάμε από τη Nike να διατηρήσει και να σεβαστεί τον ελληνικό πολιτισμό και την ελληνική ιστορία, με το να γράψει με ακρίβεια -χρησιμοποιώντας το ελληνικό αλφάβητο- την αναφορά της στη Θεά Νίκη".

Στη συνέχεια του άρθρου υπάρχει η πληροφορία πως η Nike ενημέρωσε στις αρχές του 2021 τους συνεργάτες λιανικής πώλησης που είχε στην Ελλάδα, ότι η συνεργασία τους θα ολοκληρωθεί έως το 2022. Εκπρόσωπος του κολοσσού εξήγησε ότι βάσει στρατηγικής, στην Ελλάδα θα υπάρχει μικρός αριθμός συνεργατών. Ποια είναι η στρατηγική; Η 'άμεση επιτάχυνση των καταναλωτών' που έχει ως προτεραιότητα τις επενδύσεις στα ψηφιακά κανάλια της εταιρίας. Η Nike είχε 22 καταστήματα στην Ελλάδα, εκ των οποίων τα 15 τα διαχειριζόταν η Folli Follie -των γνωστών θεμάτων που οδήγησαν και στον τερματισμό των συμβολαίων με την αμερικανική επιχείρηση αθλητικών ειδών.

Πηγή: news247.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ