Το πρώτο εικονικό σούπερ μάρκετ από τη My market
Τα "My market" φέρνουν στον σταθμό του μετρό, στο Σύνταγμα, το πρώτο εικονικό σούπερ μάρκετ
Στην τεχνoλογία επενδύουν τα σoύπερ μάρκετ My market, σε μια προσπάθεια να βελτιώσουν την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.
Συγκεκριμένα, από την 1η μέχρι και τις 10 Νοεμβρίου, ο σταθμός του μετρό στο Σύνταγμα θα φιλοξενήσει ένα e-spot, όπου μέσω διαδραστικών οθονών τελευταίας τεχνολογίας και αξιοποιώντας το e-shop My market, θα προαγάγει μια καινούρια εμπειρία αγορών.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα των My market προσφέρει εναλλακτικές λύσεις σε μία εποχή όπου οι συνθήκες της καθημερινότητας δεν επιτρέπουν πάντα την επίσκεψη σε φυσικό κατάστημα super market.
Η συγκεκριμένη ενέργεια εντάσσεται στο πλαίσιο της γενικότερης Οmnichannel στρατηγικής της αλυσίδας, που στοχεύει στη διαμόρφωση μιας ενοποιημένης απρόσκοπτης εμπειρίας, ώστε όλοι οι πελάτες μας να λαμβάνουν τα ίδια μηνύματα, τόσο από τα φυσικά καταστήματα όσο και από όλα τα ψηφιακά κανάλια. Παράλληλα, το e-spot του Συντάγματος θα δώσει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να ψωνίσουν εύκολα, γρήγορα, οικονομικά και -το σημαντικότερο- on the go.
Οι επισκέπτες θα ξεκινούν την περιήγησή τους στο e-shop μέσα από τις οθόνες του εικονικού καταστήματος (e-stop) και θα την ολοκληρώνουν με λίγα μόνο κλικ από το κινητό τους τηλέφωνο.
To ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας My market ξεκίνησε τη λειτουργία του την 1η Νοεμβρίου του 2018, με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των διαδικτυακών πελατών της αλυσίδας. Το e-shop των My market μπορεί να πραγματοποιήσει αποστολές τυποποιημένων προϊόντων σε κάθε γωνιά της ελληνικής περιφέρειας και αποστολές φρέσκων σε 7 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα, Λάρισα, Τρίκαλα και Βόλο. Πιο συγκεκριμένα, στις επτά μεγάλες πόλεις μπορούν να πραγματοποιηθούν αποστολές φρέσκων και προϊόντων κοπής, σύμφωνα με τις επιθυμίες και τις ιδιαίτερες προτιμήσεις των πελατών, με την εγγύηση ότι θα τα παραλάβουν όπως ακριβώς επιθυμούν σαν να τα έχουν τοποθετήσει οι ίδιοι σε πραγματικό καλάθι.
Σημειώνεται ότι, συγκρίνοντας το δεύτερο με το πρώτο εξάμηνο λειτουργίας του e-shop, είναι εμφανής η ανάπτυξή του ήδη από τους πρώτους μήνες. Παρατηρήθηκε αύξηση χρηστών με ποσοστό 24,19%, αλλά και αύξηση στις συναλλαγές σε ποσοστό που φτάνει το 36,39%.