Τι είπαν (και τι συμφώνησαν) στο Λαγονήσι ο mr Seajets με τον mr Grimaldi
Κοινό το όραμα των δύο επιχειρηματιών για κυριαρχία στις ελληνικές θάλασσες - Όπλο η διαθέσιμη ρευστότητα
Συνάντηση όπου συζητήθηκε το ενδεχόμενο για στρατηγική συνεργασία και από κοινού διερεύνηση πιθανών επενδυτικών ευκαιριών στην αγορά πραγματοποίησαν σύμφωνα με πληροφορίες ο επικεφαλής του Ομίλου Ηλιόπουλου, Μάριος Ηλιόπουλος, που ελέγχει τη Seajets, με τον επικεφαλής του ιταλικού ομίλου Grimaldi, που ελέγχει τις Μινωικές Γραμμές, Εμμανουέλε Γκριμάλντι.
To ραντεβού έγινε Κυριακή το πρωί, 7 Οκτωβρίου, στο Grand Resort Lagonissi, με την ευκαιρία της παρουσίας του Ιταλού μεγαλοεφοπλιστή στην Αθήνα, στα πλαίσια της διεξαγωγής του 22ου συνεδρίου του ομίλου του Euromed. Μια στρατηγική συνεργασία των δύο, δεν θα αποτελούσε έκπληξη, αφού ο ισχυρός κεφαλαιακά όμιλος Γκριμάλντικαι ο ραγδαία αναπτυσσόμενος όμιλος Ηλιόπουλου πουστοχεύει την πρώτη εθνική κατηγορία της επιβατηγού ναυτιλίας, έχουν κάτι κοινό: τη φιλοδοξία να κυριαρχήσουν στο μελλοντικό χάρτη της ακτοπλοΐας.
Οι δίαυλοι επικοινωνίας είναι ανοικτοί προς από κοινού διερεύνηση πιθανών επενδυτικών ευκαιριών στην αγορά και κοινό είναι το ενδιαφέρον τους για τη σύνδεση της Κρήτης με τα νησιά του Αιγαίου. Ο όμιλος Γκριμάλντι αναζητά και νέες ευκαιρίες εξαγορώναπό τη μηδενικού δανεισμού και πλούσια σε μετρητά Minoan, με προτεραιότητα στην Attica Groupπου είναι προς πώληση από τη ΜIG.
"Έχω ρευστότητα και είμαι έτοιμος να εκμεταλλευτώ κάθε ευκαιρία που θα παρουσιαστεί" είπε χαρακτηριστικά, ο ιδιοκτήτης των Μινωικών Γραμμών και διευθύνων σύμβουλος του Grimaldi Group, Εμανουέλε Γκριμάλντι, στο πλαίσιο του συνεδρίου Euromed Convention. Τόνισε ότι οι Μινωικές Γραμμές είναι αυτή τη στιγμή στην καλύτερη δυνατή θέση με τρία υπερσύγχρονα πλοία και τον ισολογισμό της εταιρείας χωρίς χρέη και με μετρητά στο ταμείο. Επίσης ανακοίνωσε και την έναρξη νέου μεγάλου ναυπηγικού προγράμματος, επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων για την ακτοπλοΐα, την κλάση των οποίων βάφτισε Superstar και τα οποία αρχικά προορίζονται για γραμμές της Finlines στη Βόρεια Ευρώπη. Ο όμιλος έχει παραγγείλει 12 οικολογικά πλοία, επτά μεταφοράς αυτοκινήτων και φορτηγών οχημάτων τα οποία θα παραδοθούν το 2020. Μέσα στο 2018 προστέθηκαν στον στόλο του ομίλου έξι πλοία μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων. Επίσης ανακοίνωσε ότι σε τρία πλοία των Μινωϊκών θα τοποθετήσει scrubbers άμεσα μέχρι τον Απρίλιο του 2019 θα είναι έτοιμα. Οτζίρος του ιταλικού ομίλου κατά την τελευταία χρήση άγγιξε τα 2 δισ. ευρώ, ενώ ο αριθμός των πλοίων του συνδυασμένου στόλου των εταιρειών που ελέγχει αριθμεί 120.