ΔΑΑ: Στα 9,7 ευρώ ανεβάζει τον πήχη η Eurobank Equities - Διατηρείται η σύσταση «hold»

Σε ποιους παράγοντες οφείλεται η αύξηση της τιμής στόχου
Σε αύξηση της τιμής στόχου για τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ), στα 9,7 ευρώ από 9 ευρώ προηγουμένως, προχώρησε η Eurobank Equities, διατηρώντας τη σύσταση «hold» (διακράτηση).
Το περιθώριο ανόδου, σε σύγκριση με το χθεσινό κλείσιμο στα 9,05 ευρώ, καθορίζεται σε 7,2%. Συνυπολογίζοντας την προσδοκώμενη μερισματική απόδοση της τάξης του 7,2%, η συνολική αναμενόμενη απόδοση για τον ΔΑΑ υπολογίζεται σε 14,4% σύμφωνα με την χρηματιστηριακή.
Η μετοχή έχει «αναγεννηθεί» από τον Οκτώβριο του 2024, με στήριξη από τις υψηλές επιστροφές σε μετρητά (μέρισμα 0,78 ευρώ ανά μετοχή, απόδοση 8,6%) και τα καλύτερα από τα αναμενόμενα αποτελέσματα του 2024, με περαιτέρω δυναμική που «απελευθερώνεται» από την επιτάχυνση του σχεδίου για τις επενδυτικές δαπάνες (capex).
Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με την αύξηση κατά 10% στο μεσοπρόθεσμο EBITDA, έφεραν την επί τα βελτίω αναθεώρηση της τιμής στόχου στα 9,7 ευρώ. Ωστόσο, οι αναλυτές της Eurobank Equities διατηρούν τη σύσταση «hold», καθώς θεωρούν ότι η τρέχουσα αποτίμηση (περίπου 9,6x στον δείκτη EV/EBITDA για το 2026) αντικατοπτρίζει ήδη τα πλεονεκτήματα της θέσης για τον ΔΑΑ, με τη μετοχή να ευθυγραμμίζεται με τις αντίστοιχες μετοχές της ΕΕ.
Οι αναλυτές αυξάνουν τους αριθμούς που δίνουν για το 2026 κατά περίπου 30-40 εκατ. ευρώ, ενσωματώνοντας την αυξημένη βάση ιδίων κεφαλαίων (που σχετίζεται με το δωρεάν μέρισμα – scrip dividend) στα ρυθμιστικά ίδια κεφάλαια. Κοιτάζοντας πιο μακροπρόθεσμα, αυτό αυξάνεται περαιτέρω από τα υψηλότερα εμπορικά έσοδα, ως αποτέλεσμα της προγενέστερης παράδοσης και του αυξημένου μεγέθους των εμπορικών χώρων χάρη στο επιταχυνόμενο επενδυτικό πρόγραμμα. Η νέα πρόβλεψη της Eurobank Equities για τα καθαρά κέρδη της περιόδου 2025-2026 είναι σε γενικές γραμμές σύμφωνη με το guidance της διοίκησης του, που κάνει λόγο για περίπου 200 εκατ. ευρώ.
Μετά την εξομάλυνση της κερδοφορίας το 2025 οι αεροπορικές δραστηριότητες είναι έτοιμες να αυξηθούν κατά περίπου 4% σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της χρηματιστηριακής, ενώ οι μη αεροπορικές δραστηριότητες θα αυξηθούν κατά περίπου 5,5% μεταξύ 2028 και 2035. Αυτά προβλέπεται ότι θα οδηγήσουν σε μέση ετήσια αύξηση 5% στα καθαρά κέρδη την περίοδο 2027-2035.
