Κώστας Νεμπής: Το πλάνο για την επόμενη ημέρα του ΟΤΕ - Οι τρεις στρατηγικοί πυλώνες
Ο κ. Νεμπής εξήρε τον προκάτοχό του Μ. Τσαμάζ και αναφέρθηκε στο σχέδιο για την επόμενη ημέρα του Οργανισμού.
Τους πυλώνες ανάπτυξης γύρω από τους οποίους θα κινηθεί η στρατηγική του ομίλου ΟΤΕ προκειμένου να μετατραπεί σε έναν από τους κορυφαίους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά στην Ευρώπη, παρουσίασε ο νέος πρόεδρος του Δ.Σ. και διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης, Κωνταντίνος Νεμπής.
Ο Κώστας Νεμπής, που βρίσκεται στο «τιμόνι» του μεγαλύτερου τηλεπικοινωνιακού παρόχου της χώρας το τελευταίο εξάμηνο, τόνισε ότι αυτό το διάστημα χαρακτηρίστηκε από πολλή δουλειά αλλά και «καλή δουλειά», θέλοντας να δώσει έμφαση στην ταχύτητα αλλά και την αποτελεσματικότητα με την οποία τρέχουν κάποια πράγματα στην εταιρεία.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του Ομίλου ΟΤΕ, το σχέδιο ΟΤΕ 2030 θα στηριχθεί σε τρεις στρατηγικούς πυλώνες: στην ανάπτυξη, στον μετασχηματισμό και στη διαφοροποίηση. Συγχρόνως ο Όμιλος θα διατηρήσει και κάποιες δεσμεύσεις, όπως να συνεχίσει να προσφέρει κορυφαία εμπειρία στον πελάτη, να παραμείνει ηγέτης στα Gigabit δίκτυα και να συνεχίσει να επιδιώκει τη δημιουργία ενός ακόμη πιο σύγχρονου και αποδοτικού μοντέλου λειτουργίας.
Σε ότι αφορά την ανάπτυξη του ΟΤΕ αυτή θα στηριχθεί στα δίκτυα οπτικών ινών (Fiber) όπου στόχος παραμένει να ηγηθεί ο Όμιλος της συνολικής μετάβασης της χώρας, στην επιτάχυνση της κάλυψης του δικτύου 5G στο φάσμα των 3.x GHz και να ενισχυθούν τα έσοδα από τα mobile data, στην αύξηση της διείσδυσης της συνδρομητικής τηλεόρασης του Ομίλου ώστε να φτάσει στον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στην αύξηση της αξίας των B2B υπηρεσιών με επέκταση στο δημόσιο τομέα και επιτάχυνση της ψηφιοποίησης του ιδιωτικό τομέα και τέλος με την περαιτέρω ανάπτυξη των υφιστάμενων ψηφιακών υπηρεσιών.
Σε ότι αφορά στη διαφοροποίηση, ο Κώστας Νεμπής τόνισε τον στόχο να βρεθεί ο Όμιλος ΟΤΕ στις κορυφαίες θέσεις της ευρωπαϊκής αγοράς στην εμπειρία πελάτη, να αξιοποιήσει περαιτέρω το brand «T» για μεγαλύτερη διαφοροποίηση τη ελληνική αγορά, σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού να δημιουργηθούν πιο λιτές και ευέλικτες ομάδες, να προσφέρονται ανταγωνιστικές αμοιβές και να παρέχονται περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης και εξέλιξης εντός του Ομίλου.
Τέλος, στον μετασχηματισμό, στόχος του ΟΤΕ είναι να αλλάξει ο τρόπος που λειτουργούν τόσο τα ψηφιακά όσο και τα φυσικά κανάλια, με μείωση των μη πωλησιακών επαφών και μεταφορά σημαντικού κομματιού sales και care στο ψηφιακό κανάλι. Επιπλέον, παραμένει ο στόχος επιτάχυνσης του μετασχηματισμού του Ομίλου μέσω απλοποίησης, ψηφιοποίησης, τεχνητής νοημοσύνης, λειτουργικής βελτιστοποίησης, αυτοματισμών και μετάπτωσης στο cloud.