CFM: Έως και 96 αεροπλάνα μπορεί να έχουν πλαστά ανταλλακτικά

 CFM: Έως και 96 αεροπλάνα μπορεί να έχουν πλαστά ανταλλακτικά

Η GE, η Safran και η CFM μηνύουν την AOG Technics Limited με έδρα το Λονδίνο και τον μοναδικό διευθυντή της Jose Zamora Yrala, αφού οι ρυθμιστικές αρχές δήλωσαν ότι ερευνούσαν αναφορές ότι είχε προμηθεύσει εξαρτήματα για ευρέως χρησιμοποιούμενους αεροπορικούς κινητήρες CFM56 που υποστηρίζονταν από πλαστά έγγραφα.

Η εταιρεία κατασκευής αεροπορικών κινητήρων CFM International ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι έως και 96 αεροσκάφη ενδέχεται να τεθούν εκτός υπηρεσίας για ελέγχους, καθώς το αποτέλεσμα από μια έρευνα σε ύποπτες προμήθειες εξαρτημάτων κινητήρα με ψεύτικα έγγραφα από Βρετανό διανομέα έφτασε στο δικαστήριο στο Ηνωμένο Βασίλειο. δικαστήριο.

Ο Μάθιου Ριβ, δικηγόρος που εκπροσωπεί την CFM και τους συνιδιοκτήτες της General Electric και Safran, είπε ότι η AOG Technics είχε εμπλακεί σε ένα «σκόπιμο, ανέντιμο και περίπλοκο σχέδιο για να εξαπατήσει την αγορά με παραποιημένα έγγραφα σε βιομηχανική σκάλα".
Επεσήμανε στο Ανώτατο Δικαστήριο του Λονδίνου ότι είχαν βρεθεί 86 «πλαστογραφημένα πιστοποιητικά αποδέσμευσης» και ότι, μέχρι τη Δευτέρα, ο αριθμός των κινητήρων που φέρονται να έχουν εξαρτήματα με πλαστά έγγραφα είχε αυξηθεί σε 96, σε σύγκριση με τον προηγουμένως δημοσιευμένο απολογισμό 68.

«Δυνητικά, αυτό σημαίνει ότι μεταξύ 48 και 96 αεροσκαφών θα τεθούν εκτός λειτουργίας, ενώ οι αεροπορικές εταιρείες φροντίζουν για την αφαίρεση των εξαρτημάτων», πρόσθεσε ο Ριβ.

Η GE, η Safran και η CFM μηνύουν την AOG Technics Limited με έδρα το Λονδίνο και τον μοναδικό διευθυντή της Jose Zamora Yrala, αφού οι ρυθμιστικές αρχές δήλωσαν ότι ερευνούσαν αναφορές ότι είχε προμηθεύσει εξαρτήματα για ευρέως χρησιμοποιούμενους αεροπορικούς κινητήρες CFM56 που υποστηρίζονταν από πλαστά έγγραφα.
Ζήτησαν από το Ανώτατο Δικαστήριο την Τρίτη να διατάξει την AOG και τη Zamora Yrala να διατηρήσουν τα σχετικά έγγραφα και να αποκαλύψουν στοιχεία πωλήσεων που σχετίζονται με κινητήρες CF6 και CFM56 από τον Φεβρουάριο του 2015.

Οι δικηγόροι που εκπροσωπούν την AOG και τη Zamora Yrala είπαν ότι οι κατηγορούμενοι "συνεργάζονται πλήρως" με την έρευνα της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας της Βρετανίας, η οποία έστειλε δικηγόρο ως παρατηρητή στην πρώτη διαδικαστική ακρόαση της Τρίτης για την υπόθεση.
Αντιτάχθηκαν στην παραγγελία με το σκεπτικό ότι ήταν και περιττή και υπερβολικά επαχθής, και αμφισβήτησαν τη χρήση των λεπτομερών πληροφοριών πωλήσεων.

Ο δικηγόρος της AOG, Tom Cleaver, υποστήριξε ότι η GE δεν χρειαζόταν μεγάλο όγκο εγγράφων για να έρθει σε επαφή με εταιρείες που μπορεί να είχαν αγοράσει εξαρτήματα από την AOG.

«Όλοι γνωρίζουν πλέον ότι τα εξαρτήματα της AOG δεν πρέπει απαραίτητα να θεωρούνται τα μέρη των εναγόντων», είπε.

Η AOG δεν εξέτασε τον υποκείμενο ισχυρισμό περί πλαστογραφίας στην ακροαματική διαδικασία, η οποία κλήθηκε να συζητήσει διαδικαστικά ζητήματα.

Ο κινητήρας τζετ CFM56 τροφοδοτεί την προηγούμενη γενιά Boeing 737 και περίπου το ήμισυ της προηγούμενης γενιάς Airbus A320. Τα δικινητήρια μοντέλα αντικαθίστανται σταδιακά από νεότερα αντίστοιχα, αλλά χιλιάδες από αυτά παραμένουν σε λειτουργία.

Μέχρι στιγμής τα ευρήματα επηρεάζουν ένα μικρό μέρος των 23.000 κινητήρων CFM56 που εξακολουθούν να λειτουργούν σε όλο τον κόσμο, αλλά οι αναλυτές έχουν πει ότι κάθε ένδειξη μη έγκυρων εξαρτημάτων που εισέρχονται στο οικοσύστημα των αερομεταφορών πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη.

Ο Οργανισμός Ασφάλειας της Αεροπορίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EASA), σε ένα ρυθμιστικό δελτίο που αναφέρθηκε για πρώτη φορά από το Bloomberg, είπε ότι αεροπορικές εταιρείες τον Αύγουστο είχαν λάβει αναφορές για ανταλλακτικά με ύποπτα παραποιημένα έγγραφα που παρέχονται από την AOG Technics.

Η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας της Βρετανίας δήλωσε τον Αύγουστο ότι «διερευνά την προμήθεια μεγάλου αριθμού ύποπτων μη εγκεκριμένων ανταλλακτικών» μέσω της AOG Technics που εδρεύει στο Λονδίνο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ