Η Amazon καταργεί μάρκες ρούχων ιδιωτικής ετικέτας

Η Amazon καταργεί μάρκες ρούχων ιδιωτικής ετικέτας

Η εταιρεία αποφάσισε να εξαλείψει 27 από τις 30 επωνυμίες ενδυμάτων

 

Η Amazon.com καταργεί αρκετές ιδιωτικές μάρκες ρούχων, δήλωσε μια πηγή που γνωρίζει το θέμα την Πέμπτη στο Reuters, καθώς ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου προσπαθεί να μειώσει το κόστος και να αντιμετωπίσει τον έλεγχο αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας.

Η Wall Street Journal, ανέφερε ότι η εταιρεία αποφάσισε να εξαλείψει 27 από τις 30 επωνυμίες ενδυμάτων, αφήνοντάς της μόνο τα Amazon Essentials, Amazon Collection και Amazon Aware.

"Εάν υπάρχουν προϊόντα που δεν έχουν απήχηση στους πελάτες, καταργούμε αυτά τα προϊόντα και αναζητούμε άλλες ευκαιρίες για να ανταποκριθούμε καλύτερα στις ανάγκες τους", δήλωσε ο Matt Taddy, αντιπρόεδρος της Amazon Private Brands, στο Reuters.

Το Journal είχε αναφέρει νωρίτερα ότι η Amazon συζητούσε μια έξοδο από την επιχείρηση ιδιωτικών εμπορικών σημάτων ως παραχώρηση στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ (FTC) εάν οι ρυθμιστικές αρχές καταθέσουν μια πολυαναμενόμενη αγωγή κατά του λιανοπωλητή.

Η FTC άρχισε να ερευνά την Amazon κατά τη διάρκεια της κυβέρνησης Τραμπ, όταν η κυβέρνηση αποφάσισε να ερευνήσει αρκετές μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας για φερόμενη παραβίαση του αντιμονοπωλιακού νόμου.

Η Amazon έχει αντιμετωπίσει μια σειρά από κατηγορίες από μια μακρά λίστα επικριτών, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης δεδομένων τρίτων για να αποφασίσει ποια προϊόντα θα πουλήσει, προτιμώντας τα προϊόντα της εις βάρος ανεξάρτητων πωλητών στην πλατφόρμα της Amazon και απαιτώντας από τους πωλητές Prime να χρησιμοποιούν τα logistics και την παράδοση της Amazon Υπηρεσίες.

Άλλοι επικριτές είπαν ότι η Amazon έκανε κατάχρηση της εξουσίας της αρνούμενη να επιτρέψει σε μεγάλους ανταγωνιστές να διαφημιστούν ενάντια στα προϊόντα της στην πλατφόρμα της Amazon και χρησιμοποίησε τιμές χαμηλότερες του κόστους σε αγαθά και υπηρεσίες για να κρατήσει τους πελάτες, συμπεριλαμβανομένου του Prime.

Η εταιρεία, η οποία έχει αρνηθεί οποιαδήποτε αδικοπραγία, πρόκειται να συναντηθεί την επόμενη εβδομάδα με την FTC για να υποστηρίξει ότι η υπηρεσία δεν πρέπει να καταθέσει αγωγή κατά του λιανοπωλητή, ανέφερε το Reuters νωρίτερα αυτή την εβδομάδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ