Barbie κατά Burberry - Το εμπορικό σήμα «BRBY» προκαλεί σύγχυση

 Barbie κατά Burberry - Το εμπορικό σήμα «BRBY» προκαλεί σύγχυση

Η Mattel αναφέρει ότι το σήμα "BRBY" για ρούχα, τσάντες και άλλα προϊόντα Burberry θα παραπλανούσε τους καταναλωτές να πιστέψουν ότι συνδέονται με τις κούκλες Barbie της Mattel και τα σχετικά εμπορεύματα

 

Η Mattel ζήτησε από το Γραφείο Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ να απορρίψει το προτεινόμενο εμπορικό σήμα "BRBY" του βρετανικού οίκου μόδας Burberry υποστηρίζοντας ότι είναι πιθανό να προκαλέσει σύγχυση με τη διάσημη μάρκα Barbie της Mattel.

Η εταιρεία παιχνιδιών δήλωσε σε μια κατάθεση της Δευτέρας ότι το σήμα "BRBY" για ρούχα, τσάντες και άλλα προϊόντα Burberry θα παραπλανούσε τους καταναλωτές να πιστέψουν ότι συνδέονται με τις κούκλες Barbie της Mattel και τα σχετικά εμπορεύματα και θα αδυνάτιζε την επωνυμία της.

Η Mattel "έχει σίγουρα ένα σημείο που το BRBY θα μπορούσε φωνητικά να ακούγεται σαν Barbie", δήλωσε ο Josh Gerben, ένας δικηγόρος εμπορικών σημάτων που δημοσίευσε για πρώτη φορά την κατάθεση στο Twitter την Τετάρτη. «Το Burberry θα έχει μια ισχυρή αντίθεση ότι αυτά τα αρχικά θα μπορούσαν να συσχετιστούν σε μεγάλο βαθμό με το όνομά του, ειδικά στο πλαίσιο του τρόπου με τον οποίο είναι πιθανό να χρησιμοποιηθεί το σήμα».
Παρόμοιες διαφορές συχνά επιλύονται με οδηγίες και περιορισμούς στη χρήση του εμπορικού σήματος, είπε ο Gerben, ο οποίος δεν εμπλέκεται στην υπόθεση.

Η Mattel είπε ότι χρησιμοποιεί το παγκοσμίως αναγνωρισμένο σήμα της "Barbie" σε πολλούς τομείς εκτός από τις δημοφιλείς κούκλες που εισήγαγε το 1959. Ανέφερε ομοσπονδιακά εμπορικά σήματα για προϊόντα όπως ρούχα, κοσμήματα και καλλυντικά, καθώς και μια ζωντανή δράση "Barbie" με μεγάλη δημοσιότητα «Τα εγκαίνια της ταινίας τον επόμενο μήνα.

Η Burberry υπέβαλε αίτηση για ομοσπονδιακό εμπορικό σήμα για το "BRBY" πέρυσι. Η Mattel είπε ότι το "BRBY" και το "Barbie" είναι "οπτικά παρόμοια" και "φωνητικά πανομοιότυπα" και υποστήριξε ότι οι καταναλωτές θα μπορούσαν να δουν το "BRBY" ως "υποσύνολο ή επέκταση των εμπορικών σημάτων Barbie".

Η Mattel τον Απρίλιο ανέφερε απώλειες για το πρώτο τρίμηνο του 2023 με βάση το αυξημένο κόστος παραγωγής και τη μείωση 21% στις καθαρές πωλήσεις προϊόντων. Είπε τότε ότι αναμένει η οικονομική της κατάσταση να βελτιωθεί αργότερα φέτος. Ανέφερε ότι οι παγκόσμιες ακαθάριστες χρεώσεις της για την Barbie, που αντιπροσωπεύουν ποσά που τιμολογήθηκαν σε πελάτες, μειώθηκαν κατά 41%.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ