Εθνική Πινακοθήκη: Ο 49χρονος «φιλόμουσος» κλέφτης κατέστρεψε τον τρίτο πίνακα... με τα αίματα του!
Λεπτομέρειες για την «κλοπή του αιώνα» στην Εθνική Πινακοθήκη - Πως κατέστρεψε ο δράστης τον πίνακα του Guglielmo Caccia
Λεπτομέρειες για τον τρόπο με τον οποίο καταστράφηκε ο τρίτος πίνακας που είχε κλέψει ο εντολέας του από την Εθνική Πινακοθήκη αποκάλυψε σήμερα ο δικηγόρος του, ο ποινικολόγος Σάκης Κεχαγιόγλου.
Μιλώντας στην εκπομπή «Συνδέσεις» της ΕΡΤ για τον τρίτο πίνακα, ο συνήγορος του 49χρονου ελαιοχρωματιστή, ο οποίος έχει ομολογήσει ότι διέπραξε την «κλοπή του αιώνα», έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για το τι συνέβη στο έργο τέχνης, σύμφωνα πάντα με τους ισχυρισμούς του δράστη. Υπενθυμίζεται ότι το έργο ήταν φιλοτεχνημένο σε χαρτί και ήταν μια δημιουργία με πέννα σε αραιωμένη σέπια, διαστάσεων 27 επί 16,8 του Ιταλού Guglielmo Caccia (Moncalvo) και απεικόνιζε τον Άγιο Diego de Alcala σε έκσταση με την Αγία Τριάδα και τα σύμβολα του πάθους. Το έργο απετέλεσε δωρεά το 1907 του Γρηγορίου Μαρασλή προς την Εθνική Πινακοθήκη.
Εθνική Πινακοθήκη: Πως οργάνωσε την «κλοπή του αιώνα» ο 49χρονος... φιλόμουσος οικοδόμος (vid)
Από την πρώτη κιόλας στιγμή ο συλληφθείς για την κλοπή από την Εθνική Πινακοθήκη υποστήριξε ότι ο πίνακας κατέληξε στα σκουπίδια. Σήμερα όμως ο κ. Κεχαγιόγλου αποκάλυψε επίσης ότι το έργο καταστράφηκε όταν ο κλέφτης ελαιοχρωματιστής σκούπισε πάνω του τα αίματά του.
«Ο πελάτης μου τραυματίστηκε από κομμένα τζάμια και σκούπισε τα αίματα με αυτό το μικρό κομμάτι χαρτί που ήταν η προσευχή του αγίου προς την Αγία Τριάδα». Σχολιάζοντας την καταστροφή του έργου τέχνης ο κ. Κεχαγιόγλου το χαρακτήρισε «μηδαμινής αξίας μπροστά στους άλλους δύο πίνακες».
Βρέθηκε ο πίνακας του Πικάσο που είχε κλαπεί το 2012 από την Εθνική Πινακοθήκη
Σύμφωνα με τον κ. Κεχαγιόγλου ο πελάτης του, που θα τιμωρηθεί με κάθειρξη 5 – 10 ετών
, «υπέδειξε τα πολλών εκατομμυρίων αξίας, δύο άλλα έργα, τα οποία μετά την επιτυχία της αστυνομίας και του τμήματος διαρρηκτών επιστρέφουν στην ιδιοκτησία του ελληνικού λαού, το νέο, λαμπρό κτίριο, της Εθνικής Πινακοθήκης».
Στην ίδια συνέντευξη ο ποινικολόγος ανέφερε μεταξύ άλλων ότι ο εντολέας του ήταν λάτρης της τέχνης και «επέλεξε έναν πολύ πρωτότυπο τρόπο για να εκδηλώσει αυτή τη λατρεία». Επίσης ανέφερε ότι ο 49χρονος έδειξε έμπρακτη μεταμέλεια, υποδεικνύοντας στις Αρχές πού είχε κρύψει τους δύο άλλους πίνακες.