Αβεβαιότητα και απαισιοδοξία έφερε ο κορονοϊός
Τις επιπτώσεις της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων στην ψυχολογία των εργαζομένων καταγράφει έρευνα που δείχνει επίσης πως οι διαφημιστικές ενέργειες κατά την περίοδο του lockdown δεν άγγιξαν το κοινό.
Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Baas Digital, το 78% δήλωσε πως η ψυχολογική του κατάσταση επιβαρύνθηκε έστω και λίγο κατά την περίοδο ισχύος των μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας, ενώ μόλις το 22% απάντησε πως δεν ένιωσε κάποια ενόχληση.
Όπως σημειώνει η εταιρεία, αδιαφορία και σε μεγάλο ποσοστό καχυποψία απέναντι στις διαφημίσεις της περιόδου έδειξε το μεγαλύτερο μέρος των ερωτηθέντων. Το 39,75% δήλωσε πως οι διαφημίσεις κατά την περίοδο των μέτρων είχαν υποκριτικό χαρακτήρα, ενώ μόλις το 6% δήλωσε πως εμπνεύστηκε από αυτές, ενώ 43% τις χαρακτήρισε ανεκτές και 3,15% αστείες.
Αναμφίβολα οι εργαζόμενοι επηρεάστηκαν άμεσα από την ανατροπή της καθημερινότητάς τους, με το 61,83% να δηλώνει ότι η εργασιακή ζωή άλλαξε προς το χειρότερο. Μάλιστα, στις ηλικίες 45-54 ετών το ποσοστό αυτό εκτοξεύεται στο 79%.
Για το άμεσο μέλλον, το 56% το περιγράφει ως απροσδιόριστο, 6,3% ως καλύτερο και 35% χειρότερο, ενώ καμία μεταβολή αναμένει το 3%.
Σχεδόν οι μισοί ερωτηθέντες δήλωσαν ότι δεν θα πάνε φέτος διακοπές, ενώ μόνο 2 στους 10 δήλωσαν αποφασισμένοι να πάνε. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι μικρότερες ηλικίες φοβούνται λιγότερο, αλλά φαίνονται και περισσότερο αναποφάσιστες.
Όσο για το φθινόπωρο, το 44,16% το θεωρεί προβληματικό, το 32,2% πολύ δύσκολο και το 16% θεωρεί πως τα μέτρα περιορισμού και η καραντίνα θα επιστρέψουν.