Έρχεται το φθηνότερο καύσιμο στα ΙΧ - πώς θα το εκμεταλλευτείτε
Μέχρι σήμερα, η δυνατότητα κυκλοφορίας αυτοκινήτων με φυσικό αέριο επιτρεπόταν μόνο για τα αυτοκίνητα που εκ κατασκευής έφεραν τέτοιο σύστημα καύσης και κίνησης. Η τοποθέτηση συσκευών φυσικού αερίου θα γίνεται από εξουσιοδοτημένα συνεργεία και εξουσιοδοτημένους τεχνίτες αερίων, ο δε έλεγχος των εξαρτημάτων τοποθέτησης από τα ΚΤΕΟ. «Με τη συγκεκριμένη ρύθμιση, η οποία αποτελούσε πάγιο αίτημα των πολιτών, σε συνδυασμό και με την δυνατότητα κατασκευής αμιγών ή μικτών πρατηρίων πώλησης φυσικού αερίου, ολοκληρώθηκε όλο το κανονιστικό πλαίσιο της εισαγωγής του φυσικού αερίου στην κυκλοφορία των αυτοκινήτων στην Ελλάδα» αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο υποδομών, τονίζοντας πως «αποτέλεσμα των ρυθμίσεων αυτών είναι αφενός η εξοικονόμηση ενέργειας και αφετέρου η μείωση του κόστους των μετακινήσεων». Όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς η πρόσφατη μείωση της τιμής του φυσικού αερίου κατά 15% για τη ΔΕΠΑ και κατά 10% ως 12% για τον καταναλωτή σημαίνει ότι η μετατροπή ενός αυτοκινήτου σε αεριοκίνητο θα γίνει πιο συμφέρουσα καθώς η απόσβεση θα είναι γρηγορότερη.
Παράλληλα και η ΔΕΠΑ φαίνεται έτοιμη να επεκτείνει το πρόγραμμα επιδότησης αγοράς αυτοκινήτων που κινούνται με φυσικό αέριο με πριμοδότηση 3.000 ως 5.000 ευρώ. Το πώς ακριβώς λειτουργεί το πρόγραμμα επιδότησης για αγορά αυτοκινήτου, μπορείτε να το θυμηθείτε κάνοντας κλικ εδώ προκειμένου να διαβάσετε το σχετικό ρεπορτάζ του fpress.gr
Μάλιστα παράγοντες της αγοράς θεωρούν ότι τα κινούμενα με φυσικό αέριο αυτοκίνητα θα πολλαπλασιαστούν λόγω και της αυξημένης τιμής των συμβατικών καυσίμων και έτσι σύντομα θα αυξηθούν και τα σημεία πώλησης του καυσίμου.