Βάφτισες το δίλιτρο 1400άρι για να γλιτώσεις; Δήλωσέ το για να το σώσεις

Βάφτισες το δίλιτρο 1400άρι για να γλιτώσεις; Δήλωσέ το για να το σώσεις
Το ζήτημα έχει αναδειχτεί εδώ και δύο εβδομάδες. Οδηγοί προχωρούσαν σε υποκυβισμό του κινητήρα έτσι ώστε να γλιτώνουν φόρους και τεκμήρια.

Πήρε διαστάσεις το ζήτημα με αποτέλεσμα να μπει στη μέση το ΣΔΟΕ και να ζητάει τη λίστα με τα αυτοκίνητα που προχώρησαν σε αντικατάσταση κινητήρα. Αυτό είναι το μαστίγιο. Υπάρχει και το καρότο.

Με νομοθετική ρύθμιση, δίνεται η δυνατότητα σε όσους δηλώσουν από μόνοι τους την παράβαση, να γλιτώσουν ένα σωρό πρόστιμα. Εγκύκλιος του υπουργείου Οικονομικών που κοινοποιήθηκε σε όλες τις εφορίες, αναφέρει ότι με ρύθμιση αντιμετωπίζονται οι διασκευές αυτοκινήτων οχημάτων χωρίς την έγκριση της τελωνειακής αρχής, με την επιβολή προστίμου ίσου με το 1/5 του αναλογούντος σε αυτά τέλους ταξινόμησης, με ανώτατο όριο το ποσό των δύο χιλιάδων (2.000) ευρώ.

Επίσης, παρέχεται η δυνατότητα επαναφοράς των αυτοκινήτων οχημάτων που διασκευάστηκαν παράτυπα στην αρχική τους μορφή χωρίς την καταβολή των αναλογουσών φορολογικών επιβαρύνσεων (διαφορά του τέλους ταξινόμησης) υπό την προϋπόθεση καταβολής του οφειλόμενου προστίμου.

Για την αποφυγή καταστρατήγησης των διατάξεων που προβλέπουν την επαναφορά των οχημάτων στην αρχική τους μορφή, προβλέπεται η επιβολή του διπλάσιου προστίμου στον ιδιοκτήτη του οχήματος που συλλαμβάνεται εκ νέου να έχει διασκευάσει τον κινητήρα.

Το ζήτημα του υποκυβισμού είχε αναδείξει το fpress.gr και μπορείτε να το θυμηθείτε κάνοντας κλικ εδώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ