Ιδού οι 6 αλλαγές στην φορολόγηση των ΙΧ μας
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
Σύμφωνα με πληροφορίες του F-Press στο φορολογικό νομοσχέδιο που ετοιμάζεται αναμένεται να περιλαμβάνει για τα αυτοκίνητα μείωση των τεκμηρίων διαβίωσης στα ΙΧ κατά 30%, μείωση 30% του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης που επιβάλλεται στα αυτοκίνητα με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω, κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας, αλλαγές στη χρήση των πινακίδων ΔΟΚ αλλά και το καθεστώς ασφάλισης στα οχήματα που έχουν οι εταιρείες χρονομίσθωσης αλλά και οι εμπορίες, αλλαγές στο φορολογικό καθεστώς των εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ κατά την χρήση, αλλαγές στις προϋποθέσεις προμήθειας πινακίδων «Μ» από τις εφορίες, προκαταβολή των Τελών Κυκλοφορίας με σημαντικές εκπτώσεις αλλά και κατάργηση της καταβολής των Τελών Κυκλοφορίας σε οχήματα που βρίσκονται σε φορολογική ακινησία και εξάγονται σε κάποιο άλλο κράτος.
Παράλληλα εξετάζονταν να αλλάξει ριζικά και ο τρόπος υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης που και να υπολογίζεται όχι με βάση την εργοστασιακή αξία αλλά την αξία λιανικής αλλά εξαιτίας της ισχύς του μέτρου της απόσυρσης και άλλων τεχνικών προβλημάτων όπως τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα τελικά δεν αναμένεται να αλλάξει τίποτα επί του παρόντος.
Να υπενθυμίσουμε πως όλες οι αλλαγές στα ΙΧ έχουν συζητηθεί με φορείς από ολόκληρο τον κλάδο.
Δείτε μία προς μία τις αλλαγές που έρχονται στην φορολόγηση των αυτοκινήτων.
Στα τεκμήρια και στο φόρο πολυτελούς διαβίωσης
Πινακίδες ΔΟΚ – Υποχρεωτική ασφάλιση εταιρικών ΙΧ