Oσα αλλάζουν σε τέλος ταξινόμησης – φόρος πολυτελείας

 Oσα αλλάζουν σε τέλος ταξινόμησης – φόρος πολυτελείας
Η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης έχει τεθεί σαν πρόταση από την Επιτροπή και αλλά τελικά δεν θα τη δούμε στο νέο φορολογικό παρά το γεγονός πως τωρινός τρόπος υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης με βάση την εργοστασιακή αξία δημιούργησε «μαύρη τρύπα» στα έσοδα εξαιτίας των υποτιμολογήσεων που έκαναν κάποιες εισαγωγικές εταιρείες.

Αλλωστε η αλλαγή του ΤΤ με βάση την Αξία Λιανικής θα συμπαρέσυρε και το μέτρο της απόσυρσης όπως επίσης και τον εκτελωνισμό των εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ.

Παράλληλα στελέχη του κλάδου είχαν επισημάνει στα στελέχη του υπουργείου Οικονομικών πως υπάρχουν πανομοιότυπα μοντέλα με διαφορά στην αξία λιανικής που ξεπερνά ακόμη και τις 15.000 ευρώ και μια αλλαγή θα δημιουργούσε πολλές ασάφειες...

Από την άλλη μεριά όμως τα στελέχη του υπουργείου Οικονομικών εκτιμούσαν πως ο υπολογισμός του Τέλους Ταξινόμησης με βάση την αξία λιανικής θα βάλει ένα τέλος στις υποτιμολογήσεις που κάνουν κάποιες εισαγωγικές δημιουργώντας μεγάλα ελλείμματα στα κρατικά έσοδα.

Επίσης προς κατάργηση οδεύει ολοταχώς και ο Φόρος Πολυτελείας που επιβάλεται κατά την εισαγωγή νέων αλλά και εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ με αξία άνω των 20.000 ευρώ καθώς αντί για έσοδα δημιούργησε έλλειμμα στα κρατικά έσοδα κυρίως λόγο των υποτιμολογήσεων στα καινούρια ΙΧ...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ