Ford: Ανακαλεί περίπου 85.000 οχήματα λόγω κινδύνου πυρκαγιάς στον κινητήρα
Σε ανάκληση περίπου 85.000 οχημάτων SUV Explorer προχωρά η Ford Motor στις ΗΠΑ, λόγω ανησυχιών για εκδήλωση πυρκαγιάς στον κινητήρα
Σε ανάκληση περίπου 85.000 οχημάτων SUV Explorer, τα οποία είναι εξοπλισμένα με το πακέτο Police Interceptor Utility, προχωρά η Ford Motor στις Ηνωμένες Πολιτείες, λόγω ανησυχιών για εκδήλωση πυρκαγιάς στον κινητήρα, όπως ανακοίνωσε την Παρασκευή η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (ΝΗTSA).
To πρόβλημα στα Ford
Σε περίπτωση βλάβης του κινητήρα, λάδι και καύσιμο μπορεί να απελευθερωθούν στο χώρο του κινητήρα και να συσσωρευτούν κοντά σε πηγές ανάφλεξης, όπως η καυτή μηχανή ή εξαρτήματα εξάτμισης, με αποτέλεσμα πιθανώς την εκδήλωση πυρκαγιάς στον χώρο του κινητήρα, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η αμερικανική ρυθμιστική αρχή.
Η ανάκληση αφορά SUV από μοντέλα ετών το 2020 έως το 2022 τα οποία είναι εξοπλισμένα με υβριδικούς κινητήρες 3,3 λίτρων και βενζινοκινητήρες.
Ανακλήσεις από Tesla και Stellantis
To τελευταίο δίμηνο και άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν προβεί σε μαζικές ανακλήσεις μοντέλων τους λόγω τεχνικών προβλημάτων.
Η Tesla προχώρησε τον Ιούλιο σε ανάκληση περισσότερων από 1,8 εκατομμυρίων οχημάτων της στις Ηνωμένες Πολιτείες λόγω του κινδύνου αστοχίας του λογισμικού στην ανίχνευση ενός ανοιχτού καπό, όπως ανακοίνωσε την Τρίτη η αμερικανική ρυθμιστική αρχή ασφάλειας αυτοκινήτου.
Σε αυτή την περίπτωση, το καπό θα μπορούσε να ανοίξει πλήρως και να εμποδίσει τη θέα του οδηγού, αυξάνοντας τον κίνδυνο σύγκρουσης, δήλωσε η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA).
Η Tesla ξεκίνησε να διαθέτει ενημέρωση λογισμικού over-the-air για να διορθώσει το πρόβλημα, ανέφερε η NHTSA. Το ενημερωμένο λογισμικό εντοπίζει το ανοιχτό καπό και ειδοποιεί τον οδηγό για την κατάσταση.
Τον Ιούνιο, και η αυτοκινητοβιομηχανία Stellantis ανακάλεσε 211.581 SUV και φορτηγά εξαιτίας δυσλειτουργίας λογισμικού που θα μπορούσε να προκαλέσει βλάβη στα ηλεκτρονικά τους συστήματα ελέγχου ευστάθειας.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το πρόβλημα προερχόταν από ένα ελαττωματικό αντι-μπλοκ σύστημα πέδησης (φρένα), το οποίο με τη σειρά του απενεργοποιεί το σύστημα ελέγχου ευστάθειας. Το σύστημα αυτό είναι ένα κρίσιμο χαρακτηριστικό ασφαλείας σε πολλά οχήματα που αποτρέπει την απώλεια των δυνατοτήτων διεύθυνσης σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης όταν ο οδηγός χάσει τον έλεγχο του οχήματος, όπως σε παγωμένους ή πλημμυρισμένους δρόμους.