Ford: Nέες συμφωνίες για την ενίσχυση της παραγωγής EV

 Ford: Nέες συμφωνίες για την ενίσχυση της παραγωγής EV


Οι συμφωνίες σηματοδοτούν ένα διευρυμένο στοίχημα της Ford στην τεχνολογία άμεσης εξαγωγής λιθίου

 

Η Ford Motor αποκάλυψε τη Δευτέρα νέες συμφωνίες προμήθειας για λίθιο μπαταρίας, καθώς η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει να πετύχει τον στόχο της για παραγωγή 2 εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2026, κλείνοντας τη διαφορά από την Tesla.

Η Ford σε εκδήλωση επενδυτών εξηγεί πώς σχεδιάζει να κερδίσει χρήματα και να αυξήσει την παραγωγή των ηλεκτρικών οχημάτων επόμενης γενιάς της, καθώς εργάζεται για να αντιμετωπίσει ένα τρέχον σημαντικό μειονέκτημα κόστους έναντι των ανταγωνιστών.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες της Βόρειας Αμερικής αγωνίζονται να εξασφαλίσουν προμήθειες υλικών μπαταριών για να ενισχύσουν την παραγωγή EV καθώς αυξάνεται η ζήτηση για φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα και να επωφεληθούν από τις εκπτώσεις φόρου που προσφέρονται από τις Η.Π.Α.

Οι συμφωνίες που ανακοινώθηκαν τη Δευτέρα σηματοδοτούν ένα διευρυμένο στοίχημα της Ford στην τεχνολογία άμεσης εξαγωγής λιθίου (DLE), μια αναδυόμενη αγορά μη αποδεδειγμένων τεχνολογιών φιλτραρίσματος με στόχο να φέρει επανάσταση στον τρόπο παραγωγής του μετάλλου για τη βιομηχανία EV.

Σύμφωνα με τους όρους τους, η Albemarle και η Nemaska Lithium θα προμηθεύουν υδροξείδιο του λιθίου, ένα κύριο συστατικό στην κάθοδο των μπαταριών ιόντων λιθίου, για περίοδο πέντε και 11 ετών αντίστοιχα.

Η Albemarle θα προμηθεύει περισσότερους από 100.000 μετρικούς τόνους υδροξειδίου του λιθίου για περίπου 3 εκατομμύρια μελλοντικές μπαταρίες Ford EV, ανέφεραν οι εταιρείες.

Στις αρχές της διαπραγμάτευσης οι μετοχές της Albemarle σημείωσαν άνοδο 2,4% στα 208,42 δολάρια, ενώ οι μετοχές της Ford υποχώρησαν 1,9%.

Η αντιπρόεδρος της Ford, Λίζα Ντρέικ, δήλωσε ότι οι συμφωνίες ενέχουν σημαντικά μικρότερο κίνδυνο σε σχέση με τις επενδύσεις σε νέους παραγωγούς.

Σύμφωνα με άλλες συμφωνίες, η EnergySource Minerals θα προμηθεύει τη Ford με υδροξείδιο λιθίου από το εργοστάσιό της στο Imperial Valley της Καλιφόρνια, η οποία αναμένεται να λειτουργήσει το 2025, ενώ η Compass Minerals θα παρέχει ανθρακικό λίθιο.

Οι συμφωνίες που ανακοινώθηκαν τη Δευτέρα έρχονται επίσης καθώς υπάρχουν αμφιβολίες στη Wall Street σχετικά με την ικανότητα των παλαιών αυτοκινητοβιομηχανιών να πετύχουν τους υψηλούς στόχους που έχουν τεθεί για την παραγωγή EV. Η Ford έχει πει ότι θα έχει παγκόσμια ικανότητα να κατασκευάσει 600.000 EVs μέχρι το τέλος του 2023.

Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία επιβεβαίωσε τη Δευτέρα την πρόβλεψή της για 9 έως 11 δισεκατομμύρια δολάρια για το σύνολο του έτους προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων και φόρων και περίπου 6 δισεκατομμύρια δολάρια προσαρμοσμένη ελεύθερη ταμειακή ροή. Συνεχίζει να αναμένει ότι η μονάδα ηλεκτρικών οχημάτων της θα χάσει 3 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος.

Η Ford είπε ότι το ηλεκτρικό φορτηγό επόμενης γενιάς της θα έχει 30% χαμηλότερο κόστος εργασίας και γενικών εξόδων από το τρέχον φορτηγό της που κινείται με φυσικό αέριο.

Η Nemaska Lithium ανήκει εξίσου στον οργανισμό οικονομικής ανάπτυξης της κυβέρνησης του Κεμπέκ Investissement Quebec και στην εταιρεία λιθίου Livent. Η Ford θα είναι ο πρώτος της πελάτης.

Η SQM της Χιλής ο δεύτερος μεγαλύτερος παραγωγός λιθίου στον κόσμο μετά την Albemarle, υπέγραψε τη δική της μακροπρόθεσμη συμφωνία προμήθειας με τη Ford τη Δευτέρα, αν και καμία εταιρεία δεν διευκρίνισε τον αριθμό των ετών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ