Γερμανία: Οι σταθμοί φόρτισης έγιναν περισσότεροι από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Γερμανία: Οι σταθμοί φόρτισης έγιναν περισσότεροι από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η BDEW, ανακοίνωσε ότι η αύξηση της εγκατεστημένης υποδομής φόρτισης, που παρέχεται τόσο από τον δημόσιο τομέα όσο και από ιδιωτικές εταιρείες, ξεπέρασε κατά 20% αυτό που χρειαζόταν για να συμβαδίσει με την αύξηση των EV μέχρι στιγμής

Ο αριθμός των σημείων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία αυξήθηκε κατά 35% πέρυσι, υπερβαίνοντας τον ρυθμό που απαιτείται για να συμβαδίσει με την κυκλοφορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη χώρα, ανακοίνωσε η ένωση ενεργειακής βιομηχανίας BDEW την Τρίτη.

Η γερμανική κυβέρνηση ενέκρινε τον περασμένο Οκτώβριο ένα σχέδιο να δαπανήσει 6,3 δισεκατομμύρια ευρώ σε τρία χρόνια για να αυξήσει γρήγορα τον αριθμό των σταθμών φόρτισης ως μέρος της ώθησής της προς τις καθαρές μηδενικές εκπομπές από τις μεταφορές.

Η BDEW, η οποία εκπροσωπεί εταιρείες κοινής ωφέλειας, ανέφερε ότι οι υπολογισμοί της βρήκαν ότι η αύξηση της εγκατεστημένης υποδομής φόρτισης, που παρέχεται τόσο από τον δημόσιο τομέα όσο και από ιδιωτικές εταιρείες, ξεπέρασε κατά 20% αυτό που χρειαζόταν για να συμβαδίσει με την αύξηση των EV μέχρι στιγμής.

Από το νέο σύνολο των 80.541, ο αριθμός των εξαιρετικά γρήγορων σημείων (HPC) με απόδοση άνω των 150 Κιλοβάτ, που μπορούν να παρέχουν ισχύ για αυτονομία 100 χιλιομέτρων (62 μίλια) μέσα σε λίγα λεπτά, αυξήθηκε κατά 83% σε ετήσια σε 7.037 μονάδες

Εν τω μεταξύ, ο αριθμός των σημείων γρήγορης φόρτισης που χρησιμοποιούν ηλεκτρική ενέργεια συνεχούς ρεύματος (DC) μεταξύ 22 και 149 kW αυξήθηκε κατά 15% σε 6.216 μονάδες.

Ο αριθμός στην τρίτη κατηγορία - κανονικά σημεία φόρτισης 11 έως 22 kW που λειτουργούν με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) για ιδιωτική και ημιδημόσια χρήση - αυξήθηκε κατά 34% στις 67.288 μονάδες, σύμφωνα με τα στοιχεία.

Οι εταιρείες στο τέλος του 2022 παρείχαν 2,47 γιγαβάτ (GW) εγκατεστημένης ισχύος για ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε σύγκριση με 1,74 GW ένα χρόνο νωρίτερα.

Τα κυβερνητικά στοιχεία τον περασμένο Οκτώβριο έδειξαν ότι χρησιμοποιούνται 1,5 εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το ένα δέκατο του στόχου της κυβέρνησης για το 2030.

Ο Kerstin Andreae, διευθύνων σύμβουλος της BDEW, δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ότι ο οργανισμός υπολόγισε ότι ο τρέχων ρυθμός ανάπτυξης θα παραδώσει μόνο 8 εκατομμύρια οχήματα σε σύγκριση με τον στόχο της κυβέρνησης για 15 εκατομμύρια για το 2030.

Τα μέτρα που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην επίτευξη του στόχου, είπε, περιελάμβαναν περισσότερα μπόνους για τους αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων, ενθαρρύνοντας τους εργοδότες να προσφέρουν χρέωση στο χώρο εργασίας και την επιτάχυνση των απαραίτητων αδειών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ