Βάζει πάλι μπρος τις μηχανές το τρένο στην Πελοπόννησο
Σημειώνεται ότι το τρένο είχε διακόψει τα δρομολόγια από το 2009, λόγω της ανακαίνισης της γραμμής, αλλά τμήμα του θα αποκατασταθεί μέσα στο 2017.
Όπως είχε δηλώσει ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης, «η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα κάνει το καθήκον της» και κατά συνέπεια η λειτουργία των δρομολογίων μέχρι να ολοκληρωθεί και η εργολαβία της ηλεκτροκίνησης που αναμένεται να ξεκινήσει το 2017 θα γίνεται με το μοτίβο των δρομολογίων στο τμήμα Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Συγκεκριμένα η αμαξοστοιχία με ηλεκτροκίνητη μηχανή θα ξεκινά από την Αθήνα και θα φτάνει μέχρι το Κιάτο. Στο Κιάτο θα αλλάζει σε ντιζελοκίνητη μηχανή και θα τερματίζει στη Ροδοδάφνη, στην περιοχή του Αιγίου, περίπου 35χλμ από την Πάτρα. Εκεί οι επιβάτες με προορισμό την Πάτρα θα επιβαίνουν σε λεωφορεία. Το δρομολόγιο με τρένο αναμένεται να διαρκεί περίπου 2 ώρες.
Να σημειωθεί ότι στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη υπάρχουν διπλές γραμμές υψηλών ταχυτήτων, ενώ όλοι οι σταθμοί θα είναι καινούργιοι με σύγχρονες προδιαγραφές, πλήρως προσβάσιμοι από ΑΜΕΑ και με χώρους στάσης και στάθμευσης.
Στόχος μάλιστα του υπουργείου Μεταφορών είναι και η σύνδεση της Πάτρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, με την ηγεσία του να ξεκαθαρίζει ότι οποιαδήποτε απόφαση ληφθεί δεν θα γίνει μονομερώς, αλλά σε άμεση συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τους φορείς.
Παράλληλα, προωθούνται και νέα έργα, όπως η εργολαβία το 2017 για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο - Ροδοδάφνη και η εργολαβία για την επιδομή-ηλεκτροκίνηση-σηματοδότηση για το τμήμα Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος, η εκκίνηση των έργων στο τμήμα Ψαθόπυργος-Ρίο που αφορά την υποδομή και η εργολαβία στο ίδιο τμήμα στα τέλη του 2018 για επιδομή-ηλεκτροκίνηση-σηματοδότηση που θα ολοκληρωθεί περίπου το 2021.