Χιλιάδες τρακτέρ σχεδιάζουν να «κόψουν» την Ελλάδα στα δύο
Συνάντηση αντιπροσωπειών όλων των αγροτών θα πραγματοποιηθεί στις 12:00 το μεσημέρι στα Τέμπη προκειμένου να αποφασιστούν οι επόμενες κινήσεις τους. Σκοπός τους είναι να χαραχθεί μια κοινή γραμμή, με τις πληροφορίες να αναφέρουν πως η στάση τους από τη Δευτέρα θα γίνει ακόμη πιο σκληρή, κόβοντας την Ελλάδα στα δύο.
Ενισχύονται τα μπλόκα των αγροτών της Μαγνησίας
Ολοένα περισσότεροι αγρότες της Μαγνησίας φτάνουν με τα τρακτέρ τους στον οδικό κόμβο των Μικροθηβών. Ηδη εκεί, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των συνδικαλιστών, βρίσκονται σταθμευμένα περίπου 600 τρακτέρ, αλλά ο αυτοκινητόδρομος έχει αποκλεισθεί από χθες το απόγευμα, αφού έχουν σταθμεύσει πάνω στη γέφυρα γεωργικά μηχανήματα, με αποτέλεσμα να εκτρέπεται η κυκλοφορία μέσω παραδρόμων στην περιοχή, αλλά κυρίως μέσω Βόλου. Στη Μαγνησία, κλειστή παραμένει η ΠΑΘΕ από το Βελεστίνο μέχρι και τον κόμβο Πλατυκάμπου στη Λάρισα, όπου η κίνηση των αυτοκινήτων διεξάγεται μέσω της παλαιάς εθνικής οδού Βόλου- Λάρισας.
Την ίδια ώρα, η Ενωση Ξενοδόχων Μαγνησίας έκαναν έκκληση στους αγρότες να μην κλείσουν τους δρόμους, ώστε να μην υπάρξουν οδυνηρές συνέπειες στον τουρισμό. Με ανακοίνωσή της η Ένωση εκφράζει τη συμπαράστασή της στον αγώνα των αγροτών, ωστόσο υπογραμμίζει ότι η διεκδίκηση των αιτημάτων τους δεν μπορεί να γίνεται εις βάρος μιας άλλης επαγγελματικής ομάδας, αποδίδοντας ευθύνη στην κυβέρνηση.
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις
Οπως ανακοίνωσε η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Περιφέρειας Θεσσαλίας, το τμήμα του εθνικού δικτύου Πειραιώς-Αθηνών-Θεσσαλονίκης-Ευζώνων (ΠΑΘΕ) από τον κόμβο Γυρτώνης μέχρι τη διασταύρωση Στομίου, θα παραμείνει κλειστό από τις 12:00 και για όση ώρα κριθεί απαραίτητο. Που θα επιτρέπεται η κυκλοφορία:
Κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Θεσσαλονίκη:
Όλα τα οχήματα Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητα, φορτηγά και λεωφορεία, θα εκτρέπονται:
Από τον Ανισόπεδο Κόμβο Βελεστίνου (χ/θ 312+000) προς την Π.Ε.Ο. Βόλου - Λάρισας και στη συνέχεια:
· είτε θα εισέρχονται στον ΠΑΘΕ από τον Κόμβο Πλατυκάμπου (χ/θ 351+000) και εν συνεχεία από τον Κόμβο Γυρτώνης [Χ/Θ 365+550 του Π.Α.Θ.Ε.] θα κατευθύνονται προς την Επαρχιακή Οδό Γυρτώνης – Αμπελώνα – Τυρνάβου – Ελασσόνας – Κοζάνης – Εγνατία Οδό και θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο Π.Α.Θ.Ε., στο ύψος του Κόμβου Κλειδίου Ημαθίας (χ/θ 474+500).
· είτε μέσω της παλαιάς εθνικής οδού Αθηνών – Θεσσαλονίκης θα κατευθύνονται στην Ε.Ο. Λάρισας– Τρικάλων – Καλαμπάκας – Γρεβενών και θα εισέρχονται στην Εγνατία Οδό.
Κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Αθήνα:
1. Τα φορτηγά μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων και όλα τα λεωφορεία θα εκτρέπονται από τον κόμβο Κλειδίου Ημαθίας (χ/θ 474+500) προς Βέροια (Εγνατία Οδό) – Κοζάνη και από εκεί:
α)είτε μέσω Ε.Ο. Κοζάνης – Ελασσόνας – Τυρνάβου – Αμπελώνα – Γυρτώνης θα κινούνται έως τον ανισόπεδο κόμβο Γυρτώνης, όπου θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο Π.Α.Θ.Ε. και ακολούθως θα εξέρχονται του ΠΑΘΕ στον Κόμβο Πλατυκάμπου και θα κατευθύνονται στην παλαιά εθνική οδό Λάρισας – Βόλου και θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ από Α/Κ Βελεστίνου.
β)είτε μέσω Ε.Ο. Κοζάνης – Γρεβενών – Καλαμπάκας – Τρικάλων – Λάρισας και εν συνεχεία, θα κινούνται στην περιφερειακή οδό Λάρισας – Τρικάλων, στην Π.Ε.Ο. Λάρισας – Θεσσαλονίκης, την Π.Ε.Ο. Λάρισας – Βόλου προς κόμβο Βελεστίνου και θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ από Α/Κ Βελεστίνου.
2. Τα Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητα και τα φορτηγά μέχρι 3,5 τόνους που θα προέρχονται από Θεσσαλονίκη και Πιερία, θα εκτρέπονται στη διασταύρωση Στομίου [χ/θ 393+300] και μέσω της Επαρχιακής Οδού Ομολίου – Στομίου – Βελίκας – Αγιοκάμπου – Αγιάς και της Ε.Ο. Αγιάς – Λάρισας θα οδηγούνται στην Π.Ε.Ο. Λάρισας – Βόλου και θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ από Α/Κ Βελεστίνου.
3. Όλα τα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων και τα λεωφορεία που θα προέρχονται από Κατερίνη – Πλαταμώνα, θα αναστρέφονται από τον Α/Κ Αιγάνης και εν συνεχεία, επίσης μέσω Κατερίνης, θα εκτρέπονται κατάλληλα.
Εξαιρούνται από τις παραπάνω ρυθμίσεις, προκειμένου να διευκολύνεται η κοινωνικοοικονομική ζωή των κατοίκων της περιοχής παραλιακού άξονα Αγιοκάμπου καθώς και των κατοίκων του Δήμου Τεμπών:
· Λεωφορεία του τοπικού ΚΤΕΛ, για μεταφορά κατοίκων μόνο της περιοχής, ήτοι για την εξυπηρέτηση της δημόσιας επιβατικής συγκοινωνίας των διαμενόντων στην περιοχή κατοίκων και
· Φορτηγά, για την εξυπηρέτηση αποκλειστικά και μόνο αναγκών τοπικού ως άνω χαρακτήρα (λ.χ. τροφοδοσία τοπικών επιχειρήσεων, τουριστικών καταλυμάτων κλπ, συλλογή γάλακτος με βυτιοφόρα γαλακτοβιομηχανιών που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, εφοδιασμός κτηνοτροφικών μονάδων με ζωοτροφές κ.ά.).