Η Ελλάδα ψάχνει τώρα και …τουρίστες στην Βραζιλία
Της Έφης Καραγεώργου.
Με αεροπλάνα και βαπόρια τουρίστες από κάθε γωνιά της γης πραγματοποιούν φέτος απόβαση στην Ελλάδα. Μέχρι το τέλος Απριλίου είχαν έρθει σχεδόν 2 εκατομμύρια τουρίστες και περιμένουμε άλλα 20 εκατομμύρια, συνολικά δηλαδή θα υποδεχθούμε 22 εκατ επισκέπτες, μαζί με τους επιβάτες κρουαζιέρας. Την ίδια ώρα το αδιαχώρητο παρατηρείται και στην Αθήνα, καθώς είναι το πρώτο καλοκαίρι μετά το 2004 και τους Ολυμπιακούς Αγώνες που τα ξενοδοχεία της πρωτεύουσας εμφανίζουν πληρότητες 100%. Χθες η υπουργός Τουρισμού κ. Ολγα Κεφαλογιάννη παρουσιάζοντας το 3ετές στρατηγικό σχέδιο προώθησης και προβολής του Ελληνικού Τουρισμού, εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι και το 2014 θα είναι μια καλή τουριστική χρονιά, σημειώνοντας ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αναμένονται 22 εκατομμύρια τουρίστες. Και επικαλέστηκε τα στοιχεία της ΤτΕ που δείχνουν ότι οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το πρώτο τετράμηνο εμφάνισαν αύξηση κατά 27,8% (ανήλθαν στα 902εκτ ευρώ) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013. Το ίδιο διάστημα ήρθαν στη χώρα 1,915εκ τουρίστες από 1,58 εκατ πέρυσι. Παράλληλα το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ ετοιμάζονται να κατακτήσουν ακόμα 2 μεγάλες αγορές: Της Κίνας και της Βραζιλίας.
Ενώ συνεχίζεται η διείσδυση στην ρωσική αγορά. Σημειώνουμε ότι ο ΕΟΤ δημιούργησε ειδική ιστοσελίδα στην κινεζική γλώσσα, ενώ εκτιμάται ότι σύντομα θα έχουμε και άλλη μία απευθείας πτήση από την Κίνα, αυτή τη φορά από το Πεκίνο. Όπως είναι γνωστό πρόσφατα εγκαινιάστηκε η γραμμή Σαγκάη- Αθήνα. Στη Βραζιλία τώρα, η Ελλάδα επιδιώκει να κερδίσει μερίδιο από τα 26δις δολάρια που δαπάνησαν το 2013 οι Βραζιλιάνοι για να ταξιδέψουν στο εξωτερικό.
Χθες λοιπόν η κ. Κεφαλογιάννη και ο γγ του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς παρουσίαζαν το τριετές στρατηγικό σχέδιο προβολής του ελληνικού τουρισμού. Καθώς όμως τα διαθέσιμα κονδύλια είναι σημαντικά περιορισμένα για την προβολή, τόσο το υπουργείο όσο και ο ΕΟΤ αξιοποιούν στο μέγιστο δυνατό βαθμό το διαδίκτυο και τα εργαλεία της ψηφιακής και κινητής τεχνολογίας. «Το trip advisor και το expedia, είναι σημαντικοί μας σύμμαχοι στην προσπάθεια μας να έχουμε σταθερή και σοβαρή παρουσία στο διαδίκτυο, ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Κεφαλογιάννη και πρόσθεσε ότι «η επικοινωνία μας εξελίσσεται σε Ευρώπη, ΗΠΑ καθώς και στις νέες αγορές που στοχεύουμε». Αυτές οι αγορές είναι η Βραζιλία, η Κίνα και η Ρωσία. Σε αυτή τη προσπάθεια καταλυτικό ρόλο παίζει η διαδικτυακή πύλη του EOT, visitgreece.gr.