Oι online αγορές εξοικονομούν χρόνο και χρήμα
Ειδικότερα η πλειοψηφία των ελλήνων καταναλωτών που επιλέγουν να στραφούν στο διαδίκτυο όπως προέκυψε και από πρόσφατη έρευνα, εκτιμά ότι οι on line αγορές συνδέονται με τις μειωμένες τιμές, τη γρήγορη παράδοση, την παράδοση σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή, τη δυνατότητα σύγκρισης τιμών και εναλλακτικών τρόπων πληρωμής.
Επίσης, οι καταναλωτές εκτιμούν το γεγονός ότι έχουν τη δυνατότητα για πολλούς τρόπους πληρωμής, αλλά και την επιστροφή προϊόντων.
Επίσης μέσω των sites που συνήθως προβάλλουν τις προωθητικές ενέργειες των διαφόρων σουπερμάρκετ, κατά μέσο όρο ο καταναλωτής εξοικονομεί περίπου 15%.
Σύμφωνα και με τα πρόσφατα στοιχεία του ΙΕΛΚΑ, οι μεγαλύτερες εξοικονομήσεις εμφανίζονται στα απορρυπαντικά πλυντηρίου ρούχων με 34%, στο αλεύρι για όλες τις χρήσεις με 22%, στα ζυμαρικά με 22%, στις σερβιέτες κατά 21%. Όλες οι κατηγορίες παρουσιάζουν εξοικονομήσεις οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν πέφτουν κάτω του 4%. Σημειώνεται ότι η συνολική αξία αυτών των ενεργειών για το σύνολο του 2014 εκτιμάται ότι ξεπέρασε τα 680 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί κατά μέσο όρο σε πάνω από 160 ευρώ όφελος ετησίως ανά νοικοκυριό.