Οι προβλέψεις για την ανάπτυξη των σουπερμάρκετ
Για τον προσδιορισμό της αξίας των online αγορών έχουν ληφθεί υπ' όψη οι εκτιμήσεις των παραγόντων του κλάδου των super markets και μάλιστα αυτές έχουν αποτυπωθεί στο παρακάτω γράφημα ανά έτος και ανά είδος super market.
Τον μεγαλύτερο τζίρο σταδιακά θα δημιουργήσουν οι μεγάλες παραδοσιακές αλυσίδες (AB Βασιλόπουλος, Σκλαβενίτης, Carrefour Μαρινόπουλος, LIDL, Μασούτης, κτλ) ενώ ακολουθούν αμιγώς ηλεκτρονικά super markets όπως το welovesupermarket.gr, caremarket.gr, mamashome.gr. Οι μικρές παραδοσιακές αλυσίδες που συνήθως εστιάζουν σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές θα έχουν μία σημαντική ευκαιρία να επεκτείνουν το δίκτυο πελατών τους και να παραδίδουν μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου σε όλη την επικράτεια. Τέλος την εικόνα συμπληρώνουν ηλεκτρονικά πολυκαταστήματα όπως το you.gr, το z-mall.gr, κ.α. που έχουν εντάξει στα διαθέσιμα προς πώληση είδη τους προϊόντα καθημερινής χρήσης, όπως απορρυπαντικά, πάνες, καθαριστικά, κα.