Ερωτήσεις- Απαντήσεις
1. Θα έχω αποκλειστικότητα στην περιοχή μου;
Ναι. Στην περιοχή την οποία θα συμφωνήσουμε από κοινού θα υπάρχει αποκλειστικότητα.Στα BRUNO coffee stores στόχος μας είναι το κάθε κατάστημα να έχει την δική τουπεριοχή ευθύνης, το δικό του πελατολόγιο. Δεν επιθυμούμε να τοποθετούμε τακαταστήματά μας σε κοινές περιοχές ευθύνης μόνο εφόσον το επιτρέπει η πυκνότητακαι η κίνηση των πελατών.
2. Μπορώ να ανοίξω πάνω από ένα κατάστημα;
Φυσικά. Είμαστε παραπάνω από υπερήφανοι όταν κάποιος συνεργάτης μας αναπτύσσειτην επιχειρηματικότητά του. Εξάλλου ήδη κάποιοι από τους συνεργάτες μας διαθέτουνπάνω από ένα σημεία.
3. Χρειάζεται να εργάζομαι προσωπικά στο κατάστημα;
Το concept είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο που η φυσική παρουσία του επενδυτήνα μην είναι απαραίτητη. Ωστόσο απαιτείται θέση εργασίας επιφορτισμένη με τηνδιαχείριση της επιχείρησης, την αποφασιστική συμβολή στην ανάπτυξη των πωλήσεωνμέσα από την προσωπική επαφή, την οικοδόμηση σχέσεων πιστότητας με τους πελάτεςαλλά και την καθοδήγηση και ανάπτυξη του προσωπικού.
4. Πόσα άτομα προσωπικό θα χρειαστώ;
Το προσωπικό εξαρτάται από τον τύπο του καταστήματος. Ενδεικτικά ένα κατάστημαBruno coffee store απαιτεί 5-7 άτομα ανά βάρδια, ενώ ένα κατάστημα self serviceλειτουργεί με 2-4 άτομα ανά βάρδια. Βέβαια ο απαιτούμενος αριθμός ατόμων εξαρτάταιαπόλυτα από την κινητικότητα του καταστήματος, την αποδοτικότητα του προσωπικού,τις ώρες αιχμής αλλά και την δυναμική του delivery. Κατά την φάση του επιχειρηματικούσχεδίου θα υπάρξει ακριβής προσδιορισμός των απαιτήσεων σε ανθρώπινο δυναμικόανά θέση εργασίας, και κατά την φάση εκπαίδευσης αναλυτική καθοδήγησή σας σεθέματα σχεδιασμού ωραρίου προσωπικού και βαρδιών.
5. Τα προϊόντα θα παράγονται στο κατάστημα;
Τα προϊόντα των καταστημάτων BRUNO coffee stores παράγονται στο κατάστημα σεκαθημερινή βάση. Το προσωπικό της κουζίνας θα εκπαιδευτεί πλήρως στις διαδικασίεςπαρασκευής.
6. Σε ποιους τομείς με υποστηρίζει το δίκτυο κατά την εκκίνηση τηςεπαγγελματικής μου δραστηριότητας;
Στα Bruno coffee stores σας υποστηρίζουμε καθολικά από την πρώτη μέρα συνεργασίαςστους πιο ζωτικούς τομείς για την επιτυχία της επιχείρησης σας όπως:
– Διαδικασία επιλογής & έγκρισης σημείου νέου καταστήματος (site approvalprocess).
– Εύρεση πηγών χρηματοδότησης – επιδότησης επένδυσης
– Ατομικό Επιχειρηματικό Σχέδιο (Business Plan)
– Σχεδιασμός και επίβλεψη κατασκευής καταστήματος
– Καθοδήγηση στην στελέχωση του καταστήματος
– Εκπαίδευση του συνεργάτη και του προσωπικού του
– Διαχείριση καταστήματος (οικονομική διαχείριση, διαχείριση κόστους,διοίκηση προσωπικού)
– Τοπικό marketing
7. Γιατί είναι σημαντικά τα εγχειρίδια λειτουργίας; Πώς μπορώ νατα χρησιμοποιήσω πιο αποτελεσματικά;
Τα εγχειρίδια αποτελούν τον πυρήνα του δικτύου BRUNO coffee stores γιατί:
1. μεταδίδουν και ενισχύουν την αξία του δικτύου BRUNO coffee stores μέσα απόεπεξήγηση όλων των πτυχών του concept
2. Σας βοηθούν να εκπαιδεύσετε το δικό σας προσωπικό, κάποιον νέο υπάλληλο
3. Αποτελούν έναν χρήσιμο οδηγό για ότι κι αν προκύψει κατά τη λειτουργία τουκαταστήματος σας και τον οποίο μπορείτε να συμβουλευτείτε άμεσα
4. Έχετε καταγραμμένους όλους τους κανόνες λειτουργίας του δικτύου ώστε να είστεκαι νομικά κατοχυρωμένος για όλες τις σχετικές με το κατάστημα ενέργειες σας
Για να αξιοποιήσετε ακόμα περισσότερο τα εγχειρίδια σας δίνουμε κάποιες βασικέςσυμβουλές ενώ κατά την εκπαίδευση σας θα λάβετε ακόμα πιο συγκεκριμένες καιλεπτομερείς οδηγίες:
– Διαβάστε τα προσεκτικά την πρώτη φορά με την είσοδο σας στο δίκτυο
– Δώστε τα τμήματα που χρειάζονται / αφορούν στους υπαλλήλους σας για να ταμελετήσουν
– Συμβουλευτείτε πάντα τα εγχειρίδια πρώτου δράσετε
– Κάντε τακτικές επαναλήψεις σε σημεία όπως η λειτουργία, οι πωλήσεις, τοmarketing.