Ακάκιε μην ξεχάσεις....
Υπήρξε η πρώτη εν Ελλάδι που ήταν οργανωμένη σε καθαρά ευρωπαϊκά πρότυπα. Μάλιστα, χάρη στο επιχειρηματικό δαιμόνιο των ιδρυτών της, θα κατάφερνε να αναδείξει τα ζυμαρικά της ως τα πλέον περιζήτητα στην ελληνική αγορά, αλλά και να ανταγωνίζεται στις διεθνείς αγορές τις μεγάλες ιταλικές εταιρείες, που έως τότε παραδοσιακά κυριαρχούσαν.
Χρονιά ορόσημο για την ιστορία της Μίσκο υπήρξε το 1991, όταν ο 74χρονος πια Ελευθέριος Μαντζίκας, μοναδικός επιζών εκ των ιδιοκτητών, αποφάσισε μαζί με τους υπόλοιπους μετόχους και κληρονόμους να πουλήσει την εταιρεία στην μεγαλύτερη εταιρεία ζυμαρικών παγκοσμίως, την Barilla. Μάλιστα, οι Ιταλοί ιδιοκτήτες, αναγνωρίζοντας την προσφορά του, τον διατήρησαν στην εταιρεία ως επίτιμο πρόεδρο, μέχρι το θάνατό του, το 2007 σε ηλικία 90 ετών.
Το 2013 η Barilla Hellas κατέγραψε τζίρο 100 εκατομμύρια ευρώ στις χώρες που δραστηριοποιείται όπως είναι η Γερμανία, οι ΗΠΑ, η Αυστραλία, η Κίνα, η Ιαπωνία, η Αλβανία, η Βουλγαρία, η Κύπρος, ο Καναδάς κλπ, η εταιρεία υλοποιεί σταθερά τον εξαγωγικό της προσανατολισμό.
Σε ότι αφορά την Ελλάδα, τη χρονιά που πέρασε, ο τζίρος της Barilla Hellas άγγιξε τα 74 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η κερδοφορία της εταιρείας έφτασε τα 6 εκατομμύρια ευρώ. Σύμφωνα με την διοίκηση της εαιρίας «το αποτέλεσμα αυτό οφείλεται στην δυναμική πορεία στην Ελλάδα, στην αύξηση των πωλήσεων διεθνώς, καθώς και στη μείωση των λειτουργικών εξόδων και του κόστους παραγωγής. Σημαντικά οφέλη προκύπτουν από τις συστηματικές επενδύσεις στις βιομηχανικές μονάδες της που υλοποιούνται με αμείωτους ρυθμούς τα τελευταία χρόνια, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη νέο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 5 εκατ. ευρώ».
Τέλος, η Barilla Hellas κατέχει μερίδιο αγοράς 41,1% σε όγκο και 44,8% σε αξία, προπορευόμενη κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες από την δεύτερη εταιρεία. Ειδικότερα, τα προϊόντα MISKO κυριαρχούν με 34,3% μερίδιο σε αξία, και 32,3% μερίδιο σε όγκο.