Πόσο κοστίζουν τα leasing των 300 της Βουλής
...εν βρασμώ το 2011 τότε που οι Έλληνες φορολογούμενοι είχαν αρχίσει να φορτώνονται το ένα μέτρο πίσω από το άλλο. Τότε, λοιπόν, είχε δοθεί ιδιαίτερη δημοσιότητα στο πρόγραμμα περικοπής δαπανών και των αυτοκινήτων των βουλευτών. Τι είχε αποφασιστεί. Αντιγράφουμε από το σχετικό ΦΕΚ.
- Μειώνεται ο ανώτατος κυβισμός των μισθούμενων αυτοτοκινήτων, ως ακολούθως:
1) έως 1399 κυβικά εκατοστά για τους Βουλευτές Επικρατείας, Α΄ και Β΄ Αθηνών, Α΄ και Β΄Πειραιώς και για τους Έλληνες Βουλευτές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, και
2) έως 1799 κυβικά εκατοστά για τους Βουλευτές των υπολοίπων περιφερειών της Χώρας.
- Επιτρέπεται η μίσθωση παντός τύπου και κατηγορίας επιβατηγού αυτοκινήτου, εξαιρουμένων των αυτοκινήτων ανοικτού τύπου (cabriolet).
- Μειώνεται το ανώτατο επιτρεπόμενο μίσθωμα για κάθε τύπο και κατηγορία επιβατηγού αυτοκινήτου, αναλόγως του κυβισμού, από χίλια πεντακόσια ευρώ (1.500 €) μηνιαίως, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. σε:
1) επτακόσια πενήντα ευρώ (750 €) μηνιαίως, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., για αυτοκίνητα έως 1399 κυβικά εκατοστά,
2) χίλια διακόσια ευρώ (1.200 €) μηνιαίως συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., για αυτοκίνητα έως 1799 κυβικά εκατοστά.
Άρα, για κάθε ΙΧ βουλευτή της πρώτης κατηγορίας, το μηνιαίο μίσθωμα στην καλύτερη για τη Βουλή περίπτωση θα πέσει από τα 750 ευρώ στα 600 ευρώ μετά τον Μαίο του 2015 ενώ για τα αυτοκίνητα των βουλευτών της επαρχίας η μείωση θα είναι της τάξεως των 240 ευρώ τον μήνα. Και πάλι όμως, κάθε 1400άρι βουλευτή θα κοστίζει έως 600 ευρώ και κάθε 1800άρι επαρχιώτη βουλευτή που σήμερα στοίχιζε 1200 ευρώ θα στοιχίζει 960 ευρώ.