Ποιοί είναι οι φετινοί νικητές
1. ΆNASSA ORGANICS - Μια νέα σειρά από premium τσάι βοτάνων και αφεψήματα. Η Anassa Organics επιλέγει την καλύτερη ποιότητα ελληνικών βιολογικών προϊόντων με εκλεκτή γεύση και αρώματα. Τα προϊόντα παρουσιάζονται σε πακέτα με εξαιρετικά δημιουργικό και σύγχρονο branding, που μετατρέπουν την παρασκευή αρωματικών ροφημάτων βοτάνων σε τελετουργικό. Η σειρά Anassa Organics απευθύνεται στη διεθνή αγορά.
Αιτούσες: Αφροδίτη Φλώρου, Γιάννα Ματθαίου.
2. e-satisfaction - Η πρώτη, ανεξάρτητη πλατφόρμα που καταγράφει ολόκληρη την εμπειρία διαδικτυακής αγοράς των e-shoppers από την περιήγηση μέχρι την παραγγελία και την παράδοση. Το e-satisfaction επιδιώκει να γίνει μία ευρέως διαδεδομένη και αξιόπιστη πηγή αναφοράς και πληροφόρησης για τους καταναλωτές, καθώς επίσης και ένας πολύτιμος διαδραστικός μηχανισμός feedback και αναφορών για ηλεκτρονικά καταστήματα σε παγκόσμιο επίπεδο.
Αιτούντες: Στέλιος Ηλιάκης, Ξένια Κούρτογλου, Κατερίνα Πραματάρη.
3. Open Circle - Πρόκειται για μία διαδικτυακή κοινότητα, όπου επιχειρηματίες με όραμα παρουσιάζουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες για την προώθηση συνεργασιών με επενδυτές που επιθυμούν να συμμετέχουν στην ανάπτυξή τους. Σε αντίθεση με το παραδοσιακό crowdfunding, αυτό το "equity crowdfunding" παρέχει μια σαφή δίοδο για τη συμμετοχή με ίδια κεφάλαια στις εταιρείες που συμμετέχουν.
Αιτών: Σωκράτης Πλούσσας.
4. RTsafe - Ως αποτέλεσμα εκτεταμένης επιστημονικής έρευνας, τα προϊόντα της RTsafe έχουν σχεδιαστεί για να βελτιστοποιήσουν την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα της ακτινοθεραπείας στους ασθενείς με καρκίνο με ένα μοναδικό εξατομικευμένο τρόπο, ελαχιστοποιώντας παράλληλα τις πιθανότητες παρενεργειών της θεραπείας.
Αιτούντες: Ευάγγελος Παππάς, Θωμάς Μαρής, Νικόλαος Στεργιόπουλος.