Η...μάχη του BOAK, οι συνέργειες του Μαξίμου και οι δουλειές για Helleniq Energy και Ελ. Βενιζέλος

Η...μάχη του BOAK, οι συνέργειες του Μαξίμου και οι δουλειές για Helleniq Energy και Ελ. Βενιζέλος

Απορρίφθηκε η προσφυγή των Vinci-Mytilineos, για την παραχώρηση της "Αττικής Οδού"

Ομάδα που κερδίζει: Οι Παπαδόπουλος Ηλιάδης και τα επόμενα IPOs

Κατά γενική ομολογία άκρως αποτελεσματική η δουλειά που έκαναν JPMC και Goldman Sachs στην διαδικασία διάθεσης του 20%+2% του μ.κ της Εθνικής (από το 40,4% που είχε το ΤΧΣ). BalckRock, Fidelity, Capital, Lazard, Norges, GIC, Wellington, Allianz, RWC κ.α. ενδεικτικά από τα funds που πήραν μειοψηφικά ποσοστά (κανένα μεγαλύτερο του 5%) αποτέλεσμα της προεργασίας που είχε γίνει από τους Στέλιο Παπαδόπουλο και Χάρη Ηλιάδη.

Πολύ πιθανό το συγκεκριμένο δίδυμο να το ξανά δει η αγορά στην επικείμενη διάθεση ποσοστού 12% έως 15% του μ.κ της Helleniq Energy- που απ' ότι λέγεται είναι τα funds που πιέζουν για να επισπευσθεί η διαδικασία. Προοίμιο για την μεγάλη δουλειά, όπως είναι η διάθεση του 20% του ΔΑΑ Ελευθέριος Βενιζέλος, που έχει δρομολογηθεί για το πρώτο 3μηνο του 2024. Θα έχει ανακοινώσει και μεγέθη 2023 η διοίκηση του φορέα, πολύ πιθανά να έχει ανέβει το τίμημα, συνακόλουθα τα fees σε αναδόχους κ.λ.π εμπλεκόμενους με την εισαγωγή στο ΧΑ. Ενα ΙΡΟ που με τα τωρινά στοιχεία θα μπορούσε να τιμολογηθεί και λίγο πάνω από το 1 δισ. ευρώ

Η μάχη του ΒΟΑΚ και η "συνέργειες" που επιχειρεί το Μαξίμου

Απορρίφθηκε η προσφυγή για την παραχώρηση της "Αττικής Οδού", δεν πέρασε η ντριπλα Vinci-Mytilineos, συνεχίζει κανονικά η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ που χθες ανέλαβε και το project για τον φορέα λιμένος Καβάλας "Φίλιππος Β'". Πλέον η προσοχή στρέφεται στον διαγωνισμό για τον ΒΟΑΚ. ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις- Mytilineos, AVAX-Egis Project-Meridian και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οι 3 διεκδικητές για το έργο του 1,7 δισ. ευρώ. Αλλά και στο έργο κατασκευής της Γραμμής 4 του Μετρό Αθηνών, που ναι μεν έχει αναλάβει η AVAX (μάλιστα έχει εισπράξει προκαταβολή, μπόνους κ.λ.π) πλην όμως κοινό μυστικό είναι πως πέραν των καθυστερήσεων (για τις οποίες δεν ευθύνεται η κατασκευαστική εταιρεία) υπάρχουν προβλήματα ρευστότητας.

Οι τράπεζες, κοινό μυστικό, πιέζουν σε θέματα εγγυητικών, καλύψεων κ.λ.π που σύμφωνα με παράγοντες του κλάδου θα ήταν πιο εύκολα διαχειρίσιμα εάν στο project θα μπορούσαν να μπουν εταιρείες των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ-Intrakat, Mytilineos. Με ποιο τρόπο όμως και πως θα μπορούσε να αλλάξουν βασικές προϋποθέσεις της σύμβασης; Πάντως ο πρωθυπουργός είχε επαφές με τους επικεφαλής των εταιρειών, το αν θα επιχειρηθεί να προστεθούν-δίκην κοινοπραξιών και οι άλλες μεγάλες εταιρείες του κλάδου μένει να φανεί. Ωστόσο, τόσο μεγάλα έργα, για τα οποία απαιτούνται δισ. ευρώ δύσκολο να αναλαμβάνονται από μία και μόνη εταιρεία.

Intralot: Σήμερα ανακοινώνει αποτελέσματα

Ανακοινώνει σήμερα (Παρασκευή) οικονομικά αποτελέσματα τρίτου 3μηνου/9μηνου με θετική "τελική γραμμή" (για αυτό και από την Κατηγορία Επιτήρησης στην Κύρια Αγορά). Η κοινότητα αδημονεί, καθώς μετά από πολλά χρόνια η εισηγμένη καθίσταται "επενδύσιμη. Με άνοδο 10,56% σε διάστημα εβδομάδας και με θεαματική αντίδραση χθες έως τα 0,995 ευρώ, φανερό είναι τι προεξοφλείται στην αγορά.

=====================================================

Αποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στη στήλη προσφέρονται προς τους επισκέπτες/τριες/χρήστες/τριες της αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς, δεν δύνανται σε καμιά περίπτωση να εκληφθούν ως προτροπή, προσφορά, άποψη, ή σύσταση της στήλης για αγορά ή πώληση οποιουδήποτε χρεογράφου και δεν συνθέτουν νομική, φορολογική, λογιστική, ή επενδυτική συμβουλή ή υπηρεσία σχετικά με την αποδοτικότητα ή καταλληλότητα οποιουδήποτε χρεογράφου ή επένδυσης. Κατά συνέπεια, δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ