Γιατί οι Γάλλοι της Vinci και η Μυτιληναίος δεν "παρατάνε" την Αττική Οδό. Αντίπαλοι και στον ΒΟΑΚ

Γιατί οι Γάλλοι της Vinci και η Μυτιληναίος δεν "παρατάνε" την Αττική Οδό. Αντίπαλοι και στον ΒΟΑΚ

Προφανώς η κοινοπραξία δεν θεωρεί σύμπτωση το γεγονός

Εντονη κινητικότητα παρατηρείται στο προσκήνιο, αλλά και στο παρασκήνιο από το σχήμα VINCI - ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ με στόχο την αναστολή της διαδικασίας ολοκλήρωσης του διαγωνισμού για την παραχώρηση της Αττικής Οδού στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Η εταιρία του Γ. Περιστέρη που ανακηρύχτηκε πλειοδότης προσέφερε το ποσό των 3,27 δις. ευρώ, για την 25ετή εκμετάλλευση του έργου, ενώ η Γαλλο-Ελληνική σύμπραξη 3,106. Πάμε τώρα στο ζουμί. Το ΤΑΙΠΕΔ στους όρους της σύμβασης προέβλεπε ότι αν και εφόσον η διαφορά των προσφορών του πρώτου με τον δεύτερο ξεπερνά το 5%, τότε δεν τίθεται θέμα βελτιωμένων προσφορών.

Προφανώς οι Γάλλοι με τον Μυτιληναίο δεν θεωρούν σύμπτωση το γεγονός ότι η διαφορά με την ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ ήταν οριακά πάνω από το όριο του 5%, δηλαδή για ποσό πέριξ των 500 χιλιάδων ευρώ. Για φαντάσου να προσφέρεις 3 δισεκατομμύρια 106 εκατομμύρια και να μην μπορείς να κάνεις αντιπροσφορά για τα 500 χιλιάρικά που υπολείπονταν, για να πέσει η διαφορά κάτω από το 5%. Χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι ακόμα και σε αυτή την περίπτωση ήταν δεδομένο ότι θα έδιναν παραπάνω από την ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ που είχε ακριβώς το ίδιο δικαίωμα. Δηλαδή αυτό της αντιπροσφοράς.

Ετσι άρχισαν να… ψάχνονται. Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο, αλλά η προσφυγή που κατέθεσε η κοινοπραξία στην Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων, ΕΑΔΗΣΥ, και έχει να κάνει με το ψηφιακό σκέλος της διαδικασίας και κυρίως των μέσων που χρησιμοποιήθηκαν, όπως κυκλοφόρησε στην αγορά, ήρθε λίγο μετά την «αποστολή» , από πλευράς της κοινοπραξίας Vinci -Μυτιληναίος, ειδικών τεχνικών για να ελέγξουν τις ψηφιακές υποδομές του ΤΑΙΠΕΔ και να διαπιστώσουν αν θα μπορούσε να «παραβιαστεί» το σύστημα, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει. Τώρα αν το σίριαλ θα έχει και συνέχεια στο Συμβούλιο της Επικρατείας ή αν θα σταματήσει στην ΕΑΔΗΣΥ, είναι κάτι που θα το μάθουμε. Πότε; Ιδωμεν

"Αντίπαλοι" και στον ΒΟΑΚ

Ενα άλλο μεγάλο έργο, οι προσφορές του οποίου αναμένεται να ανοίξουν πριν το τέλος του έτους, είναι η κατασκευή και εκμετάλλευση του μεγάλου τμήματος του ΒΟΑΚ, Χανιά-Ηράκλειο, προϋπολογισμού 1,75 δισ. ευρώ. Το συγκεκριμένο έργο το διεκδικούν οι:

-ΑΒΑΞ-EGIS-MERIDIAM

-ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και

-ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ.

Σίγουρα θα έχει ενδιαφέρον!!!

=====================================================

Αποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στη στήλη προσφέρονται προς τους επισκέπτες/τριες/χρήστες/τριες της αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς, δεν δύνανται σε καμιά περίπτωση να εκληφθούν ως προτροπή, προσφορά, άποψη, ή σύσταση της στήλης για αγορά ή πώληση οποιουδήποτε χρεογράφου και δεν συνθέτουν νομική, φορολογική, λογιστική, ή επενδυτική συμβουλή ή υπηρεσία σχετικά με την αποδοτικότητα ή καταλληλότητα οποιουδήποτε χρεογράφου ή επένδυσης. Κατά συνέπεια, δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ