Χαμηλές πτήσεις για Novasport σε Vodafone και Wind
Πως κινείται η συνεργασία της Νova με τις Vodafone και Wind για την παροχή αθλητικού περιεχομένου στις πλατφόρμες τους μέσω του Novasport
Έχει περάσει κάτι παραπάνω από ενάμιση χρόνος από τότε που ενεργοποιήθηκε η συμφωνία μεταξύ της Nova με τις Vodafone και Wind για την παροχή αθλητικού περιεχομένου στις πλατφόρμες των τελευταίων μέσω του πακέτου της Novasport.
Τότε η συνεργασία είχε παρουσιαστεί ως win win καθώς η Vodafone που είχε ήδη εισέλθει στην αγορά με την Vodafone TV και η Wind που ετοιμάζε το Wind Vision ήθελαν να έχουν ένα ισχυρό χαρτί να απαντήσουν στην Cosmote TV που είχε συγκεντρώσει το μεγαλύτερο μέρος του αθλητικού περιεχομένου. Από την άλλη για την Nova Forthnet αυτό θα ήταν μια ανάσα εσόδων σε μία περίοδο που αιμοραγούσε.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε για την οικονομική χρήση του 2018 η Forthnet αυτό που φάνηκε ήταν ότι οι καρποί της συμφωνίας δεν ήταν αυτοί που περίμεναν όλες οι πλευρές.
Συγκεκριμένα από τους 59 χιλ. συνδρομητές που είχε στο τέλος του 2017 στο pay tv μέσω χονδρικής το 2018, που ήταν η πρώτη που έτρεξαν οι συμφωνίες με Vodafone και Wind προστέθηκαν ακόμη 40 χιλ. συνδρομητές. Εδώ θα πρέπει να αναφερθεί ότι από τους 59 χιλ. συνδρομητές του 2017 η συντριπτική πλειοψηφία αφορά συνεργασίες που έχει η Nova στην Κύπρο.
Με την κίνηση αυτή η Nova σε ένα βαθμό "πυροβόλησε τα πόδια της" καθώς η ίδια απώλεσε αντίστοιχο αριθμό συνδρομητών τηλεόρασης. Συγκεκριμένα από τους 419.317 που είχε στο τέλος του 2017 έχασε το 10% αυτών και έπεσε στους 377.346 στο τέλος του 2018.
Με το ελληνικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, που αποτελούσε και το βαρύ χαρτί του προγράμματος, να έχει απαξιωθεί αλλά και να είναι σε ένα βαθμό ελεύθερο μέσω της ΕΡΤ όλα δείχνουν ότι οι αριθμοί δεν θα μπορέσουν να πάνε αρκετά προς τα πάνω. Μάλλον το αντίθετο.