ΔΕΔΔΗΕ: Αποκαταστάθηκαν πλήρως οι βλάβες στο δίκτυο ηλεκτροδότησης στην Αττική
Τα συνεργεία του Διαχειριστή και των συνεργαζόμενων εργολάβων παραμένουν σε επιφυλακή καθώς η κακοκαιρία «Μπάρμπαρα» είναι σε εξέλιξη.
Την πλήρη αποκατάσταση των βλαβών στο δίκτυο ηλεκτροδότησης στην Αττική που προκάλεσε η κακοκαιρία γνωστοποίησε ο ΔΕΔΔΗΕ.
Τα συνεργεία του Διαχειριστή και των συνεργαζόμενων εργολάβων παραμένουν σε επιφυλακή καθώς η κακοκαιρία «Μπάρμπαρα» είναι σε εξέλιξη.
Οι καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης, μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά στο 8004004000 ή να το δηλώσουν μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE από το κινητό τους (Android και iOS) ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης (deddie.gr).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΔΕΔΔΗΕ: Πλήρως ψηφιακή η εξυπηρέτηση από τον Νοέμβριο
Ο νέος τρόπος υποβολής αφορά στο σύνολο των αιτημάτων
ΔΕΔΔΗΕ: Επενδύσεις 3,22 δισ. για αναβάθμιση του δικτύου έως το 2028
«Έξυπνοι» μετρητές και υπογειοποίηση δικτύων σε δασικές εκτάσεις
ΔΕΔΔΗΕ: Εκτός λειτουργίας 75 υποσταθμοί – Χιλιάδες χωρίς ρεύμα
Ζημιές σε τουλάχιστον 120 στύλους στις περιοχές Βαρνάβα, Αμυγδαλέζας, Λίμνης Μαραθώνα, Ραπεντώσας, Νταού Πεντέλης, Καλέντζι…
ΔΕΔΔΗΕ: Μηνιαία καταμέτρηση της κατανάλωσης ρεύματος στο σύνολο των καταναλωτών έως το τέλος Ιουλίου
Τα οφέλη της μετάβασης στη μηνιαία καταμέτρηση
Ξεκινά τη μηνιαία καταμέτρηση των παροχών ρεύματος ο ΔΕΔΔΗΕ - Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές
Πώς καταχωρείται η ένδειξη από τους ίδιους τους χρήστες
Ποιοι θα πάρουν τα vouchers για να αγοράσουν laptops και tablets
Τι απέγιναν οι αιτήσεις που υπέβαλαν μαζικά εκατοντάδες χιλιάδες ελεύθεροι επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενοι μέσα στα…
Ηλεκτρικό ρεύμα: Τι αλλάζει στα τιμολόγια από σήμερα – Τα νέα ωράρια στο διζωνικό τιμολόγιο
Η πρώτη φάση αφορά στους χρήστες που διαθέτουν κατάλληλο μετρητή και ενεργό διζωνικό (νυκτερινό) τιμολόγιο
«Πρεμιέρα» στις εκπτώσεις από Δευτέρα - Τι να προσέχουν οι καταναλωτές
Ο στόχος της αύξησης των πωλήσεων είναι εφικτός
EY: Οι καταναλωτές αναζητούν value for money ψηφιακό περιεχόμενο
72% των καταναλωτών επιθυμούν εγγυημένες σταθερές τιμές, αλλά παραμένουν ανοιχτοί σε premium υπηρεσίες
Ηλεκτρικό ρεύμα: Επιδότηση 1,5 λεπτό η kWh για τον Ιανουάριο - Στα 3,5 λεπτά για το ΚΟΤ
Το συνολικό κόστος της ενίσχυσης για τον Ιανουάριο ανέρχεται σε 20,9 εκατ. ευρώ.
Σοκολάτα με... σκουλίκια απο τα Lidl - Σε ανάκληση του προϊόντος προχωρά ο ΕΦΕΤ
Ηδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι σχετικοί έλεγχοι.
Ο ΕΦΕΤ ανακαλεί κατεψυγμένο μπιφτέκι από κοτόπουλο λόγω σαλμονέλας
Ο ΕΦΕΤ απαίτησε την άμεση ανάκληση του συνόλου της συγκεκριμένης παρτίδας
Πρεμιέρα για τα πράσινα τιμολόγια ρεύματος: Πού κυμαίνονται οι τιμές ανα πάροχο τον Ιανουάριο
Έρχονται μειωμένες χρεώσεις και «δυναμικά τιμολόγια»
INKA: Ακριβότερο το τραπέζι της Πρωτοχρονιάς – Στα 160,95 ευρώ για τέσσερα άτομα
Λείπουν και προϊόντα που θεωρούνται απαραίτητα σε ελληνικά νοικοκυριά
Έξυπνοι μετρητές: Ειδικά τιμολόγια για θέρμανση και προαγορά ηλεκτρικής ενέργειας
Η διαδικασία εγκατάστασης έξυπνων μετρητών έχει ξεκινήσει, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2030.