Υπ. Ανάπτυξης: Σε πιλοτική λειτουργία ιστοσελίδα για τις καταγγελίες των καταναλωτών
«Πρόκειται για ένα συμπληρωματικό τρόπο, πέραν του τετραψήφιου 1520, τον οποίο αποκτούν οι καταναλωτές για να πραγματοποιούν καταγγελίες»
Σε πιλοτική λειτουργία έχει τεθεί από το υπουργείο Ανάπτυξης ηλεκτρονική διεύθυνση για καταγγελίες καταναλωτών που αφορούν στη λειτουργία της αγοράς, με την επίσημη παρουσίαση της ιστοσελίδας να αναμένεται την επόμενη εβδομάδα.
Πρόκειται για ένα συμπληρωματικό τρόπο, πέραν του τετραψήφιου 1520, τον οποίο αποκτούν οι καταναλωτές για να πραγματοποιούν καταγγελίες, όπως ανέφερε και ο αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης Νίκος Παπαθανάσης μιλώντας στην εκπομπή Συνδέσεις της ΕΡΤ.
Η σελίδα kataggelies.mindev.gov.gr λειτουργεί ήδη πιλοτικά και οι καταναλωτές μπορούν να την επισκεφθούν για να καταγγείλουν, είτε επώνυμα είτε ανώνυμα, φαινόμενα νοθείας, αισχροκέρδειας, καταπάτησης του ανταγωνισμού, περιστατικά άρνησης επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος και γενικότερα περιπτώσεις που ο καταναλωτής θεωρεί ότι έχει θιγεί.
Πηγή: ertnews.gr