Νέα γραμμή εξυπηρέτησης πελατών από την ΕΔΑ Αττικής
Η νέα γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΕΔΑ Αττικής ξεκίνησε τη λειτουργία της στις αρχές Οκτωβρίου και είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.
Οι καταναλωτές θα μπορούν μέσα από τον πενταψήφιο αριθμό 11322 να ενημερωθούν για οποιοδήποτε θέμα σχετίζεται με τη σύνδεσή τους στο δίκτυο διανομής φυσικού αερίου στην Αττική.
Η νέα γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΕΔΑ Αττικής ξεκίνησε τη λειτουργία της στις αρχές Οκτωβρίου και είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.
Καλώντας στο 11322 με αστική χρέωση, οι καταναλωτές μπορούν να συνδεθούν με εκπρόσωπο του τμήματος υποστήριξης πελατών για οποιοδήποτε θέμα αφορά στη σύνδεσή τους ή με το κέντρο άμεσης επέμβασης της εταιρείας προκειμένου να αναφέρουν κάποια τεχνική βλάβη ή δυσλειτουργία στο δίκτυο.
Μέσα από ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο επανδρωμένο με έμπειρο προσωπικό, οι καταναλωτές, αλλά και οι συνεργάτες της ΕΔΑ Αττικής, μπορούν να λάβουν κάθε πληροφορία σχετικά με τη διαθεσιμότητα δικτύου φυσικού αερίου στη διεύθυνση ενδιαφέροντος τους, τα στάδια της διαδικασίας σύνδεσης με το δίκτυο διανομής φυσικού αερίου, τις ισχύουσες προσφορές της ΕΔΑ Αττικής, τα οφέλη και τις χρήσεις του φυσικού αερίου στο σπίτι και την επιχείρηση, καθώς και χρήσιμες συμβουλές για την εγκατάσταση θέρμανσης και το δίκτυο εξουσιοδοτημένων εμπορικών συνεργατών της εταιρείας.
Μέσα από την ανάπτυξη σύγχρονων και ευέλικτων καναλιών επικοινωνίας, όπως είναι η εταιρική ιστοσελίδα www.edaattikis.gr και η γραμμή εξυπηρέτησης 11322, η ΕΔΑ Αττικής επιδιώκει την οικοδόμηση ενός τεχνολογικά προηγμένου συστήματος εξυπηρέτησης, που διαρκώς θα βελτιώνεται και θα αναβαθμίζεται με νέες υπηρεσίες αποσκοπώντας στη βέλτιστη εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών και συνεργατών της.