Γιατί ο Έλληνας καταναλωτής πληρώνει περισσότερα από τον Ευρωπαίο για τηλεπικοινωνίες;
Πιο συγκεκριμένα, ο Δ. Παπαδημούλης, στην ερώτησή του, αναφέρεται σε πρόσφατα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Κομισιόν, αναφορικά με τον Δείκτη Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας -που μετρά τη συνδεσιμότητα, τις δεξιότητες χρήσης ίντερνετ, τις διαδικτυακές δραστηριότητες, τον βαθμό ανάπτυξης ψηφιακών τεχνολογιών και τις ψηφιακές δημόσιες υπηρεσίες- και σύμφωνα με τον οποίο η Ελλάδα «κατατάσσεται στην 26η θέση στην ΕΕ, με τους επιμέρους δείκτες, όπως αυτών της συνδεσιμότητας (26η), των χρηστών ίντερνετ (26η θέση), της χρήσης ίντερνετ (26η θεση) και της χρήσης ψηφιακών υπηρεσιών στον δημόσιο τομέα (20η θέση), να είναι εξίσου απογοητευτικοί».
Στη συνέχεια της ερώτησής του ο Έλληνας ευρωβουλευτής, αφού μνημονεύει έρευνες σχετικές με το «κόστος των παρεχόμενων υπηρεσιών στην Ελλάδα, που δείχνουν ότι ο Έλληνας καταναλωτής πληρώνει περισσότερα από τον μέσο Ευρωπαίο για τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες», ρωτά την Κομισιόν, «για ποιο λόγο η, ανταγωνιστική και χωρίς κρατικά μονοπώλια, ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιακών και ψηφιακών υπηρεσιών παραμένει τόσο ακριβή», καθώς επίσης εάν έχουν «διαπιστωθεί από την ελληνική και την ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού μη ανταγωνιστικές επιχειρηματικές πρακτικές από τις εταιρείες του κλάδου των επικοινωνιών στην Ελλάδα».
Καταλήγοντας στην ερώτησή του ο Δημήτρης Παπαδημούλης, ζητά από την Κομισιόν να πληροφορηθεί «ποιος είναι ο σχεδιασμός της Κομισιόν και ποιες οι δυνατότητες των ελληνικών αρχών, ώστε να περιοριστεί το ψηφιακό χάσμα της Ελλάδας με την ΕΕ».