Taxisnet: Τι συμβαίνει με οφειλές που έχουν πληρωθεί και φαίνονται ανεξόφλητες
Πρόκειται για ποσά, η καταβολή των οποίων επιβεβαιώνεται στα Στοιχεία Πληρωμής της Προσωποποιημένης Πληροφόρησης, στο myTAXISNET, αλλά εμφανίζονται ως εκκρεμείς οφειλές
Στην αποστολή e-mail σε όλους τους φορολογουμένους οι οποίοι έχουν πληρώσει τις οφειλές τους στην Εφορία, αλλά αυτές εμφανίζονται ανεξόφλητες στον προσωπικό τους λογαριασμό στο σύστημα, προχώρησε η Γενική Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.
Πρόκειται για ποσά, η καταβολή των οποίων επιβεβαιώνεται στα Στοιχεία Πληρωμής της Προσωποποιημένης Πληροφόρησης, στο myTAXISNET, αλλά εμφανίζονται ως εκκρεμείς οφειλές, είτε στα Στοιχεία Οφειλών εκτός Ρύθμισης, είτε στα Στοιχεία Ρύθμισης.
Ο λόγος είναι, αφενός η υπαρξη δυσλειτουργιών που προέκυψαν εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων κατά την πανδημία αλλά και, όπως αναφέρουν πηγές της ΑΑΔΕ, επειδή εκκρεμεί η ολοκλήρωση της καταγραφής των ιδιοκτητών ακινήτων, ώστε να υπάρχει πλήρης εικόνα όσων πρέπει να τύχουν των ευεργετημάτων σε περίπτωση, που λαμβάνουν μειωμένο κατά 40% ενοίκιο, λόγω κορονοϊού.
Γι΄ αυτό και έχει ζητηθεί η δήλωση και επικαιροποίηση μισθωτηρίων ηλεκτρονικά και η σχετική δήλωση Covid.
To e-mail αναφέρει τα εξής:
Αγαπητή Κυρία, Αγαπητέ Κύριε,
Εκ μέρους της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων σας ευχαριστούμε για την εκπλήρωση των φορολογικών σας υποχρεώσεων.
Η αποπληρωμή των οφειλών σας εμφανίζεται στα Στοιχεία Πληρωμών, στην Προσωποποιημένη Πληροφόρηση του myTAXISNET.
Σε περίπτωση που οι συγκεκριμένες πληρωμές δεν έχουν ακόμα πιστωθεί στις οφειλές σας, παρακαλούμε να αγνοήσετε την εικόνα αυτή και τις τυχόν προσαυξήσεις.
Η εικόνα των οφειλών σας θα ενημερωθεί με τις πληρωμές σας εντός του Ιουλίου.
Εφόσον χρειαστεί να λάβετε φορολογική ενημερότητα ή βεβαίωση οφειλών, μπορείτε να τη ζητήσετε από τη ΔΟΥ σας, αποστέλλοντας ηλεκτρονικά τη σχετική δήλωση/αίτηση, μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, χρησιμοποιώντας τη φόρμα της υπεύθυνης δήλωσης του dilosi.services.gov.gr, μέσω συστημένης αλληλογραφίας, ή μέσω αίτησης στο πρωτόκολλο της ΔΟΥ.
Ευχαριστούμε για το χρόνο και την κατανόησή σας.