Οι επόμενες κινήσεις της Σκλαβενίτης για να "στρώσει" το deal της Μαρινόπουλος
Σε πολυχώρους με εστιατόρια και παιδότοπους μετατρέπονται τα υπερμαρκετ της Carrefour - Ποια καταστήματα δεν θα ανοίξουν και γιατί
Προσπάθεια να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί και οι οποίες περιλαμβάνονται στο business plan της εταιρείας, καταβάλλει η διοίκηση της Σκλαβενίτης, καθώς το εγχείρημα της απορρόφησης του δικτύου της αλυσίδας σουπερμάρκετ Μαρινόπουλος ήταν εξ΄αρχής δύσκολο.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο τζίρος της αλυσίδας τον Σεπτέμβριο έκλεισε στα 80 εκατ. ευρώ έναντι στόχου 100 εκατ. ευρώ, ενώ ο Οκτώβριος εκτιμάται ότι θα κλείσει στα 79 εκατ. Ευρώ έναντι στόχου 110 εκατ. Ευρώ.
Ο προβληματισμός που επικρατεί είναι έντονος, τόσο από την διοίκηση της αλυσίδας όσο και από τις πιστώτριες τράπεζες.
Μάλιστα οι τράπεζες έχουν ασκήσει πιέσεις στην Σκλαβενίτης προκειμένου να ξεκινήσει διαφημιστική καμπάνια, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα, από την επαρχία. Εκτός Αθηνών η παρουσία του σήματος Σκλαβενίτης δεν είναι ακόμη ιδιαίτερα γνωστή λόγω της αποκλειστικής δραστηριοποίησης της αλυσίδας στο λεκανοπέδιο μέχρι και τη στιγμή που έγινε η συμφωνία για την απόκτηση των καταστημάτων Μαρινόπουλος.
Παράλληλα πληροφορίες αναφέρουν ότι ενδεχομένως περί τα 20 καταστήματα που άνηκαν στο δίκτυο της Μαρινόπουλος τελικά να μην ανοίξουν καθώς παρατηρείται το φαινόμενο της αλληλοκάλυψης του δικτύου (με κοντινά καταστήματα Σκλαβενίτης).
Προβληματισμός όμως υπάρχει και για κάποια από τα υπερμάρκετ της πρώην Carrefour, το μέγεθος των οποίων είναι πολύ μεγάλο για την σημερινή εποχή, όπου η κατανάλωση έχει σημειώσει σημαντική πτώση.
Ως εκ τούτου η διοίκηση της Σκλαβενίτης έχει ξεκινήσει ένα σχεδιασμό "συρρίκνωσης" κάποιων μεγάλων καταστημάτων, με το κλείσιμο αρκετών τετραγωνικών μέσα σε αυτά ή την μετατροπή τους σε παιδότοπους και εστιατόρια.
Για την επίτευξη και ευόδωση του μεγάλου αυτού στοιχήματος στο λιανεμπόριο ανακοινώθηκε χτες ότι από 1ης Ιανουαρίου οι εταιρείες “Ι. & Σ. ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ Α.Ε.Ε.” & ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ Α.Ε.Ε.” θα συγχωνευτούν, με απορρόφηση της πρώτης από τη δεύτερη, υπό ένα ΑΦΜ, αυτό των Ελληνικών Υπεραγορών.
Πηγές της αλυσίδας αναφέρουν, η πρωτοβουλία προωθεί τον εξορθολογισμό του τρόπου λειτουργίας της εταιρίας και θα συμβάλλει στην επίτευξη αποτελεσματικότερης διαχείρισης των δομών της.
Να σημειωθεί ότι το δίκτυο της Σκλαβενίτης αριθμεί 500 καταστήματα και περί τους 20.000 εργαζόμενους.